Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jeetje, deze ken ik niet.
Ja, te mooi om waar te zijn...en dat is het meestal dan ook.
Ik zie veel mogelijkheden om je wisser permanent te vernielen met deze apparaten.
Ik ben benieuwd wie het lukt om hier weer een goede wisser mee te maken...
Wat is er in algemeen aan de hand als je de wisser gaat vervangen ??
Juist het smalle deel laat los van de basis , dus ja dan kun je er wel een laagje vanaf snijden maar heeft geen zin meer want gehele rubber moet vervangen worden.
En probeer maar eens een reepje rubber te snijden van iets, knappe / handige harrie ben je als het je lukt.
Dit zijn weer mooie producten voor TellSell ...........
Met welke wisserbladen worden de nieuwe Skoda's eigenlijk geleverd, iemand een idee? Die hebben op mijn Fabia 4 jaar zonder strepen gewist. Sindsdien is het elk jaar vervangen, na een half jaar of zo laten ze alweer strepen na ...
Ik heb geen idee meer waar ik het heb gelezen, maar er zou een verschil zitten tussen universele ruitenwissers met bv lengte 60/40 en specifieke voor een model auto, in dezelfde maat 60/40. Dat zou bij Bosch in de lettercombinatie zitten, bv AR of AM. Nu kan ik bij Bosch wel vinden dat het verschil zit in de adapter (gelijk de goede, of verschillende meegeleverd). Zouden er ook verschillen tussen de wisserbladen zelf zitten?
@EdZ Dus heb ik toch gelijk... er is een verschil...
Maar wat bedoel je met 'universele' ruitenwisserbladen versus Bosch?
En wat is universeel? Want je kunt bij b.v. de Action ruitenwisserbladen kopen in vrijwel iedere (lengte)maat met een hele set adapters erbij, voor weinig (Made by Valeo).
Je kunt Bosch Aerotwins kopen, per stuk, per set van 2 (L + R) en zelfs sets met 3 stuks (L + R + A).
Met universeel bedoel ik de juiste lengte met verschillende adapters, dus voor meer automerken. De laatste die ik kocht waren voor mijn Leon (en waarschijnlijk andere VAG modellen) met 1adapter. Maar ik vroeg me af of er meer verschil is dan alleen de adapters.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.