EdK
Forumguru
Wat ?? de etiket of de vrouw ???maar het is een moeilijk iets om te snappen...
Sorry dames
Wat ?? de etiket of de vrouw ???maar het is een moeilijk iets om te snappen...
Helaas zijn vele regels uit die (nooit complete) gebruiksaanwijzing ook met elkaar in tegenspraak en van diverse parameters (die ook weer steeds wijzigen) afhankelijk, wat het moeilijk maakt om iets goed te doen...De gebruiks aanwijzing voor een vrouw past helaas niet op een klein etiket, hier zijn meerdere artikelen over maar het is een moeilijk iets om te snappen...
het etiket of de vrouw ?maar het is een moeilijk iets om te snappen...
Onder dwang van je vriendin / vrouw hier moeten neerzetten ????Nee, wij mannen zijn lekker simpel
Zou je mij een foto willen sturen van die rubberen lijsten/profielen als je ze erin hebt zitten? Mijn dak word sowieso gewrapped maar als het er niet storend uit ziet, wil ik het wel overwegenIk heb gisteren een daklijst verwijderd maar die is nu echt onbruikbaar geworden. Het is een grote twister frie geworden.
Aangezien ik €300,00 voor een nieuwe (ongespoten!) lijst een beetje te gortig vind heb ik massief rubber profiel besteld van 12x10mm.
Dat zou precies in de goot moeten klemmen en ik laat de auto binnenkort dippen en dan zie je ook geen kleurverschil meer.