7 jaar garantie is wel bij punctueel onderhoud bij de dealer en let wel op dat je dan die extra jaren zekerheid (natuurlijk verdeeld over de beurten) gewoon grotendeels zelf betaald hebt aan het eind van de rit. Aan de andere kant, als je dat toch al van plan bent en je wilt zeker weten dat je weinig gezeik tegen gaat komen dat zijn dit wel de merken waar je dat aardig goed kon regelen.
Ik vond zelf de Tucson met 1.6 motor zonde turbo wel een beetje sloom. Voor de rest een super complete auto voor relatief weinig geld. De looks moeten je wel aanstaan alsmede het gebruik van de materialen in het interieur. Vond het ten opzichte van de eerste Tucson en de IX35 (waar bij 120 km/h de motorkap al vervaarlijk begint te trillen) wel een sprong vooruit.
Misschien de volgende over een paar jaar...
En ik moet eerlijk zijn, ze worden steeds mooier.
Ik vond zelf de Tucson met 1.6 motor zonde turbo wel een beetje sloom. Voor de rest een super complete auto voor relatief weinig geld. De looks moeten je wel aanstaan alsmede het gebruik van de materialen in het interieur. Vond het ten opzichte van de eerste Tucson en de IX35 (waar bij 120 km/h de motorkap al vervaarlijk begint te trillen) wel een sprong vooruit.
Misschien de volgende over een paar jaar...
En ik moet eerlijk zijn, ze worden steeds mooier.