S2C 1.8 TSI H6 met caravan

andrehj

Forumguru
Hoe heb jij TSA laten activeren? Bij de Superb lukt dit namelijk (schijnbaar) alleen met de af-fabriek trekhaak-elektriek, en die is in NL niet leverbaar. Is dit bij de Yeti anders?

snel

Actief lid
ik heb ook trekhaak niet af fabriek achteruit pdc ook after
achteruit pdc is niet uit tezetten yeti plus uitvoering
maar swartouw barendrecht heeft wel tsa weten te activeren dus mijn voorstel is neem contact met hun op
waarschijndelijk lukt het hun wel /of gegevens naar je garage

r_d_k

Actief lid
@bakkertje
Bij het gewicht van de caravan probeer ik een juiste auto te vinden (verhouding beladen auto/caravan 80%), daarbij is een 4x4 een prettige bijkomstigheid. De 4x4 gooit extra gewicht in de schaal. Daarnaast het voordeel dat je in de sneeuw en op een nat grasveld altijd wegkomt. Deze luxe kost inderdaad een paar centen. Voor de omvang van de caravan komen m.i. de 20% bijtellingsauto's niet in aanmerking. Uitzondering hierop is (nog te komen) V60 Hybride (max trekgewicht 1800kg, 0% bijtelling).
Daarnaast rij ik solo dus danig veel kilometers, dat ik de extra luxe van 4x4 en de pk's prettig vind.

Is de TSA ook voor O2 te activeren, zal eens informeren want mij werd verteld dat het niet mogelijk was (zowel VW Golf V, Audi A3SB en Skoda O2)?

Bovenaan Onderaan