oco1979
Forumguru
Voor mij is ook belangrijk wat ik nog moet betalen,want zeggen je krijg zoveel voor je wagen en zoveel korting en nog extra recupkorting enz....... BLA BLA BLA
Bij men huidige skoda heb ik 3 dealers gedaan.
Bij eerste wist ik direct wat moest betalen.
Andere moesten nog wachten wat mijn huidige wagen waard was via een soort systeem waar handelaars op zitten.
Door dat ik verschillende heb gedaan ben ik iets zéér leuk tegen gekomen.
Normaal zou het niet veel verschillen van basis prijs.
Waar het niet dat er "2 soorten lijsten" waren van stockwagens met zeer groot prijsverschil .
Hoe ben ik dat te weten gekomen.
Doordat bij de eerste geen superb kon krijgen zonder houtlijsten en bij de andere was dat geen probleem
Terug naar de eerste geweest en die vertelde wat probleem was.(2 lijsten)
Beslissing was gevallen en de eerste heb ik getekend.
Waarna een van de andere nog terugbelde voor overnameprijs van de wagen te zeggen.
Begon eerst met 9000euro,nope te weinig,direct 10.000,nope te weinig en direct terug 11.500......maar moest direct komen teken, ja dag jan zene.(wist niet dat ik elders al beslist had,waar ik 12.500 voor wagen kreeg.
Nu zie je als ik bij 9000euro zij van oké was ik goed bij me kl*ten genomen.
Bij men huidige skoda heb ik 3 dealers gedaan.
Bij eerste wist ik direct wat moest betalen.
Andere moesten nog wachten wat mijn huidige wagen waard was via een soort systeem waar handelaars op zitten.
Door dat ik verschillende heb gedaan ben ik iets zéér leuk tegen gekomen.
Normaal zou het niet veel verschillen van basis prijs.
Waar het niet dat er "2 soorten lijsten" waren van stockwagens met zeer groot prijsverschil .
Hoe ben ik dat te weten gekomen.
Doordat bij de eerste geen superb kon krijgen zonder houtlijsten en bij de andere was dat geen probleem
Terug naar de eerste geweest en die vertelde wat probleem was.(2 lijsten)
Beslissing was gevallen en de eerste heb ik getekend.
Waarna een van de andere nog terugbelde voor overnameprijs van de wagen te zeggen.
Begon eerst met 9000euro,nope te weinig,direct 10.000,nope te weinig en direct terug 11.500......maar moest direct komen teken, ja dag jan zene.(wist niet dat ik elders al beslist had,waar ik 12.500 voor wagen kreeg.
Nu zie je als ik bij 9000euro zij van oké was ik goed bij me kl*ten genomen.