SteGo
Donateur
Deze dame had het idee dat het wellicht onderhands te regelen viel., alles kan uiteraard
"Hoeft toch alleen maar gepolijst te worden?"..... wat denk je zelf.
Bumpertje moet gespoten worden!
Dan toch maar via de verzekering
Tenzij iemand een buitensporig bedrag biedt om het buiten de verzekering te houden zie ik geen enkele reden waarom je als benadeelde partij het niet gewoon via de verzekering zou laten lopen. Sterker nog, als je een schade hebt waarbij achteraf blijkt dat er achter de bumper toch nog wat meer schade is dan van buiten te zien was dan is de dader gevlogen en blijf je zelf zitten met de extra schade.
Je auto is nog bijna nieuw, dat wil je gewoon weer super netjes hebben lijkt me. Het is de schuld van de tegenpartij, dus die betaald maar. Als ze niet wil dat het haar schadevrije jaren kost kan ze er waarschijnlijk wel voor kiezen om de schade alsnog aan de verzekeraar terug te betalen.
Als het al een wat oudere auto was geweest, en het is je moeder of oma die er tegenaan rijdt en die heeft enkel AOW en een klein pensioentje dan is het wellicht een ander verhaal. (zou het voor mij wel zijn in ieder geval) Dan zoek je even een goedkope manier buiten de verzekering om.