EdK
Forumguru
Ijn het alleen lakschade's of ook deuken in t metaal ?Inmiddels de schade laten taxeren: zo’n 1000€
Indien eerste dan eens kijken of er spotrepair gedaan kan worden en wat de kosten dan zijn...!!??
Ijn het alleen lakschade's of ook deuken in t metaal ?Inmiddels de schade laten taxeren: zo’n 1000€
Natuurlijk zijn er mensen die het inderdaad geen moer interesseert maar om nu bijna iedereen over 1 kam te scheren (citaat: de goeie niet te na gesproken...) gaat me wel wat te ver. Ik ben bang dat jij net wat meer pech kent dan de gemiddelde medelander. Aan de andere kant is het het wel zo dat het egoïsme steeds meer de overhand krijgt in NL maar ook daarbuiten, helaas...
Inmiddels de schade laten taxeren: zo’n 1000€. Heb nog rondgekeken op locatie, de Up! Was het niet, die stond er weer en is nog steeds schadevrij. De krassen een beetje gepoetst en daarmee wat minder opvallend geworden. Voorlopig maar even zo houden
Klinkt vreemd voor wat betreft die schroevendraaierkrassen, aangezien het Waarborgfonds alleen uitkeert als de schade door een motorrijtuig is veroorzaakt en dat moet je behoorlijk goed aannemelijk maken.Hoewel beide schades door het ''Waarborg fonds'' zijn behandeld en uitgekeerd
Ben jij de L#L , want je speelt dan voor eigen rechter !!!Want dan...!
Je hebt gelijk, ik zei beide schades maar dat klopt inderdaad niet. Enkel de schade veroorzaakt door een auto is door het W.b.fonds vergoed. Maar beide gevallen zijn dan ook al meer dan vijftien jaar geleden.Klinkt vreemd voor wat betreft die schroevendraaierkrassen, aangezien het Waarborgfonds alleen uitkeert als de schade door een motorrijtuig is veroorzaakt en dat moet je behoorlijk goed aannemelijk maken.
Of is het beleid intussen veranderd?
KloptBen jij de L#L , want je speelt dan voor eigen rechter !!!
Inmiddels worden hier allerlei meningen geventileerd die met de oorspronkelijke vraag maar heel erg weinig te maken hebben, en de discussie in een ongewenste richting trekken .....beetje minder alstublieft .
Afhandeling is niet meer nodig, heb de auto inmiddels verkocht met schade en al, opvolger is een VW Crosspolo geworden.