Ok, dan hoop ik dat het vrijdag snel opgelost is. Dank voor de tips etc!Die scharnieren stellen geen reet voor hoor die verbuigen zo makkelijk.
Het laatste.Maar gasveren nu verwijderd of is alles uitgelijnd en extra vast gezet ??
Ja, snap het ook niet. Misschien te snel gedaan. We hebben ze tijdens een Skoda meeting geplaatst. Ik ga het goed in de gaten houden. Het is ook niet dat er veel meer druk komt door de gasveren.Dus nu in de gaten houden of ze niet weer los komen !!??
Dan heb ik klaarblijkelijk ze bij mij te hard vastgezet die bouten want probleem wat je hebt gehad he ik hier nog niet gehad.
En zoals gezegd het moet gewoon kunnen , want als vag het bv ook bij de caddy gewoon standaard uitvoert .....
Ooohhhhhhh maar dat verklaart alles..................... dan staan de beste stuurlui om de Octavia....We hebben ze tijdens een Skoda meeting geplaatst.
Jij was het niet want jij komt (helaas) nooitJa, snap het ook niet. Misschien te snel gedaan. We hebben ze tijdens een Skoda meeting geplaatst. Ik ga het goed in de gaten houden. Het is ook niet dat er veel meer druk komt door de gasveren.
Snap je nu waarom.......?Jij was het niet want jij komt (helaas) nooit
Bedankt voor de uitleg Erik. Ik ga het goed in de gaten houden!Mooi dat het opgelost is.
Gezien de lengte van de armen van de dempers verwacht ik toch wel een behoorlijke kracht op die schanieren bij het net openen van de klep. Verder omhoog zal het moment afnemen op die scharnieren vandaar dat het lijkt alsof het licht gaat en er geen kracht nodig is.
Houd het in de gaten!
Superskoda after market oplossing:
Bekijk bijlage 57731
De OEM oplossing bij bijvoorbeeld de S3 laat een andere constructie/armlengte zien en geen montage op de scharnieren.
Bekijk bijlage 57732
Ga je kijken bij de Golf 7 en Audi A3 dan is er weer voor een andere oplossing gekozen en ook in dat geval geen montage bij de scharnieren
Bekijk bijlage 57733
Bekijk bijlage 57734