Ze gaan nu wel contact met pon opnemen voor second opinion en hoe het af te handelen.
Het probleem zit hem in de laatste 5 woorden van het citaat .....
En dat moet dan vertaald worden naar wie gaat het betalen ??
de dealer of de importeur ???
Kijk dat er een foutje is gemaakt tijdens het prductieproces , dat kan gebeuren we zijn allemaal mensen en ook die personen die dit bouwen daar in Tsjechië.
Maar het gewoon afdoen met de term "producteigenschap" die gaat er bij mij niet in...
Elke dealer heeft van elke wagen een berg aan harde schijf ruimte met tekeningen en schema's ....
Dus tsja kwestie van de juiste tekeningen tevoorschijn toveren en vergelijken met het product dat problemen geeft.
En dan vind een goed oog echt wel het probleem !!
Maar ja deze fouten vind je niet met een ingeplugde laptop......, en een paar ringen eronder is natuurlijk lekker goedkoop, maar dan hoop ik wel dat ze in iedergeval langere bouten gebruikt hebben, buiten het feit dat dit gewoon knoeien is omdat we als monteur de technische kennis niet hebben om het probleem te achterhalen.....
Tsja ik hou me hart vast met de aankomende elektro auto's en de kinderziekte's die er gaan komen...
Al die monteurs bij de dealers zijn opgeleid en opgegroeid met brandstofmotoren en die moeten straks gaan sleutelen aan elektromotoren en hun elektronica.....
Maar goed zou toch nog eens naar de dealer in spe rijden en daar met gepaste stemverheffing laten blijken dat je de gang van zaken niet accepteert, en de term product eigenschap al geheel niet accepteert !
En dat hij maar eens zijn stinkende best moet gaan doen zonder ringetjes om het probleem op te lossen...
Want hij is momenteel met die ringetjes echt niet de naam dealer waardig