Kan ook dat bij montage het frame van de trekhaak niet op de juiste plek is vastgezet, en daardoor scheef en uit het midden. (Vaak hebben trekhaken meerdere gaten, zodat ze onder meerdere automodellen passen.)Zit de knobbel zelf wel in het midden van de auto? Dus is het niet iets constructiefs van Brink?
Dat is precies wat ik bedoel met onderin aan de ene kant en bovenin aan de andere kant!Wel heb je iets schuifruimte in de boutgaten en dat is 0,5cm.
Zet dat vlakke deel eens in een bankschroef en kijk dan is of die dan ook scheef staat
In een eerder bericht ontkracht iemand dat het echt niet aan de gaten kan liggen omdat hij op de vlakke zijkanten gaat uitlijnen.... dan zou controle van die gaten toch geen zin hebben. Maarja we wachten op de dealer.... zijn ook gewoon ambtenaren kwa mentaliteit soms.Ik zou eerder de hals van de trekhaak mooi verticaal in een uiteinde van een workmate klemmen en dan controleren of de hartlijn van de twee montagegaten waterpas loopt. Een kruislijnlasertje is hierbij heel handig!