Schipperssss Passat cc 1.8tsi

CDK

Forumguru
staat schitterend @Schippersss :thumbsup: en ja inderdaad zoals ik al vaak gezegd heb, dit is de beste band van dit moment :jaja: ongekende grip :thumbsup:

@andrehj, officieel kom ik ook niet weg met de lastindex net als @Schippersss, maar ik verwacht daar geen problemen mee, sommige chinezen hebben wel een hoge lastindex in deze maat, maar vraag me af wat dat waard is....

Antera

Donateur
looking good. Jazeker zit er verschil niet alleen in de prijs en meer betalen is zeker goed op banden. Je leven hangt aan 4 handvlakjes oop de weg

Schippersss

Forumguru
looking good. Jazeker zit er verschil niet alleen in de prijs en meer betalen is zeker goed op banden. Je leven hangt aan 4 handvlakjes oop de weg
Meningen zijn menselijk maar als je soms hoor dat men nankang pang of nexen enz en echte goede band voor weinig geld, dan heeft die nog niet is en keer met een echt degelijk setje gereden.

CDK

Forumguru
Ook ik ben zeer benieuwd naar het resultaat :jaja: Maar goed dat je die W12 niet als leen auto meegekregen hebt, want anders valt je mod straks nog tegen ;)

Schippersss

Forumguru
Haha ja en dan moet ik hem ook nog aftanken corne :shocked:

Is een caddy sdi, dus lekker zuinig.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
2.0 tsi turbo? De IHI uit de GTI6? Of bedoel je een K04?
Betere turbo is natuurlijk altijd goed, wat is de verwachting qua vermogen?

Schippersss

Forumguru
Turbo is gewisseld. Links de ihi turbo.

Inlaat ziet er nog schoon volgens Tom. Beetje dikke kool rond de kleppen stelen maar dat is het. Hij wordt gewoon gestraald. 35.000km terug de chemisch reining gedaan. Je mag dus wel zeggen dat dat ook gewoon goed werkt!

Ook gaaf Tom aan dat er weinig olie te vinden was in de inlaat pijpen, dat ziet hij helaas vaak wel anders. Kan wel kloppen wat ik heb weinig olie verbruik. Hij wirdt goed gebruikt zullen we maar zeggen.

Wel was er een klein beetje aanpas werk nog van de koelwater leiding turbo. Dus geheel plug and play was het niet. Voor Tom geen probleem, hij doet niet anders.

LT83

Forumguru
Na even een paar pagina's teruggelezen te hebben valt het kwartje volgens mij, heb je de originele turbo van Mark zn A3 gekocht?
Die gaf volgens mij al een dik resultaat met een stage 1 mapje....veel succes morgen in ieder geval

Bovenaan Onderaan