Klopt. Sorry!En ik maar denken dat het hier ove schokbrekers ging ?????
Ik denk dat je er beter doet in zo'n geval je irritatie daaromtrent op fatsoenlijke wijze direct in het topic te ventileren. De ervaring leert dat anderen zich daar dan direct iets aantrekken door off topic discussies achterwege te laten. Zo werkt dat hier; gewoon even aangevenkun jevals TS ook het volgen van een topic stoppen? inmiddels weet ik dat het 'normaal' is. en de rest van de discussie heeft niets met mijn vraag te maken.
Ik denk dat je er beter doet in zo'n geval je irritatie daaromtrent op fatsoenlijke wijze direct in het topic te ventileren. De ervaring leert dat anderen zich daar dan direct iets aantrekken door off topic discussies achterwege te laten. Zo werkt dat hier; gewoon even aangeven
Ik denk niet dat je je irriteert, hooguit dat je je ergert of dat iets je irriteertik irriteer me eigenlijk.. grappig dat je dat denkt. de discussoe interesseert me ook niet. ik heb mijn antwoorden vermoed niet dat er nog meer op komt waardoorvhet toch op lost. dus ga je gang.
en of het stop betwijfel ik, het is nl al aangegeven waar ook niet op gereageerd is.
Hé de kerst is voorbij hoor, duurt weer een jaar voor vrede op aarde.....fijne feesten
@Niels83
Pff had je nu gewoon gevraagd, "jongens ik heb mijn antwoord zouden jullie on topic willen blijven of dit topic willen laten voor wat het is?"
Dan word dat hier direct gedaan hoor. We waren al gestopt overigens, want de reacties waarin ik en @Rosinfield zelf aangeven verder te pm'en komen voor uw reactie waarin je vraagt om te kappen. Dus
Liefst geen dingen insinueren die er niet zijn, fijne feesten nog en ik zal hier ook niet meer terugkomen.
feesten mag altijd.. met of zonder moshpit..Hé de kerst is voorbij hoor, duurt weer een jaar voor vrede op aarde.....
Hoe kom je daar nou weer bij.Hé de kerst is voorbij hoor, duurt weer een jaar voor vrede op aarde.....
Tsja je hebt altijd uitzonderingen en daar ben jij er zeker één van dan !!moet even kwijt dat kerst langer duurt dan twee dagen