Dag AJRIk heb een en ander laten maken bij Rotor in Heerlen. De chef werkplaats wist meteen wat het was. Bij mij was het ook niet altijd waarneembaar. Vandaar het uur rijden voordat ik naar de garage ging.
Intussen is er iets anders aan de auto stuk, waardoor hij nu weer bij de garage staat. Helaas en dat terzijde.
Succes!
Nee, de auto is weer enkele dagen bij de dealer geweest en men heeft uiteindelijk op advies van Pon leidingsteunen vervangen(bij het vorig bezoek leidingen). Er waren twee TPI's waaronder de aircocompressor zelf(bijgeluiden), maar deze heeft men nog niet vervangen. De dealer is welwillend en doet niet moeilijk. Dealersvisie "De klant heeft een klacht en de klacht is terecht". De auto gaat volgende week gewoon weer terug en Pon is aan zet. Oftewel naar mijn mening heeft men alles uitgevoerd buiten de aircocompressor. Dus ik ben benieuwd.Hoi Bibo,
is het nu opgelost?
Tot op heden niks gehoord dus ik hoop dat het weg is.En Bibo is het opgelost?
Tot op heden niks gehoord dus ik hoop dat het weg is.
Hallo Bibo,Tot op heden niks gehoord dus ik hoop dat het weg is.
Ja, geluid was alleen waarneembaar met airco uit en de aanjager in de koudste stand. In het begin alleen waarneembaar bij een warme motor en later zelfs al bij "korte" stukjes.Hallo Bibo,
Ging bij jouw ook het schurende geluid weg als je de airco aan deed?