Screenshots Nexus navigatie

nomad

Senior Member
Wie heeft er een Nexus en kan wat screenshots (fotos) maken van de navigatieschermen ? Heeft de Nexus ook splitscreen navigatie ?

Pim

Lid
De Nexus heeft geen splitscreen, maar de pijl-informatie wordt recht voor je neus op de Maxidot weergegeven.
Heb het systeem ( en de auto!) nu een week, bevalt prima.
Jammer is wel dat de DVD versie, die VW wel al heeft van de MFD2, er nog niet is, ik heb nu 4 cds voor benelux en omliggende landen.

Olaf

Lid
Ik heb er maar eentje kunnen vinden met Google:

209.jpg

nomad

Senior Member
Die had ik ook al gezien.
twijfel alleen nog. Ik zag dat VW een DVD versie heeft met split-screen aanwijzingen. Maar dan heb ik wel rode verlichting en dat kleurt niet zo mooi met al dat groen...

20424975.jpg

nomad

Senior Member
@Rogier

Ik betaal er niet de nieuwprijs voor.
Ik heb overigens toch maar de VW versie genomen en maak er zelf wel groene ledjes in. Zoveel werk is dat niet. Dan heb ik gelijk DVD navigatie.

ik heb een paar foto's gemaakt van mijn nexus.
ik heb mijn nexus van marktplaats gekocht scheelde een hoop met de nieuwprijs en de bijtelling. /forum/images/graemlins/680.gif

nomad

Senior Member
dat ziet er goed uit ! Ben je een beetje te spreken over TMC ? Wordt je om de files heengeleid ?
Hoe is de rekensnelheid over bijv een afstand van 150 kilometer ?

de tmc werkt goed helemaal als je hem op dynamisch zet dan werkt het helemaal goed dan zegt zij niet dat er een file is maar neemt ze de weg waar geen file staat.
de rekensnelheid is redelijk snel sneller dan mijn oude vdo pc5000.
ik heb deze nexus voor 850 euro gekocht op marktplaats, eerst had ik met hem afgesproken dat ik een mfd2(vw) kreeg maar hij kreeg een skoda model binnen op het laatste moment.
ik heb zijn nummer nog wel als je intresse hebt?

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

[/ QUOTE ]

Bedankt voor je aanbod, maar ben inmiddels voorzien van een VW MFD2 DVD versie. Is met een beetje mazzel binnen een week in huis en dan ga ik het ombouwproject starten /forum/images/graemlins/grin.gif Er gaan in elk geval groene ledjes in komen en misschien het opstartscherm ook nog wel wijzigen.

misschien het opstartscherm ook nog wel wijzigen.

[/ QUOTE ]

Is dat opstartscherm te wijzigen dan? Heb de afgelopen tijd ook al de nodige forums gelezen, maar ze roepen allemaal dat het opstartscherm niet te wijzigen is.
Anders wordt het het wel makkelijker om een VW MFD te kopen, en deze evt om te zetten naar Skoda/Seat.

nomad

Senior Member
Het gaat toch een Nexus MFD2 worden. De bestelling kon niet meer veranderd worden. Maar eens kijken hoe het bevalt en kan altijd nog de VW versie pakken.

nomad

Senior Member
de tmc werkt goed helemaal als je hem op dynamisch zet dan werkt het helemaal goed dan zegt zij niet dat er een file is maar neemt ze de weg waar geen file staat.
de rekensnelheid is redelijk snel sneller dan mijn oude vdo pc5000.
ik heb deze nexus voor 850 euro gekocht op marktplaats, eerst had ik met hem afgesproken dat ik een mfd2(vw) kreeg maar hij kreeg een skoda model binnen op het laatste moment.

[/ QUOTE ]

Heb je er ook nog cd's bijgekregen en hoe acuraat / van welk jaar zijn ze ?

ik heb de cd van de benelux 2005 erbij gekregen en die van duitsland.
de rest heb ik op een site weggehaald.

<font color="red"> link verwijdert - website met illegale inhoud - Exciter </font>

nomad

Senior Member
Oke. Ik krijg alle originele 2005/2006 cd's van Europa erbij, dus ben heel benieuwd.

nomad

Senior Member
ik heb de cd van de benelux 2005 erbij gekregen en die van duitsland.
de rest heb ik op een site weggehaald.
benelux 2005/2006

[/ QUOTE ]

Passen hier alle DX cd's in ? Ik zag namelijk dat er van de Benelux een cd is met de Major Routes of Europe. Dus beiden op 1 CD. Heeft als voordeel dat je op weg naar de wintersport start met deze cd en pas in Oostenrijk de Alpencd erin doet ipv de Benelux, wisselen bij de grens met Duitsland en dan weer wisselen bij Oostenrijk.
Gebruikt iemand deze cd ? En zijn er goedkopere adresjes dan de online store van Teleatlas (179 euro) ?

Meest goedkope adresje is natuurlijk: <font color="red"> link verwijdert - illegale inhoud - Exciter </font>

De andere hanteren volgens mij allemaal de zelfde prijs.

nomad

Senior Member
Meest goedkope adresje is natuurlijk:

[/ QUOTE ]

Als je een paar weken geduld hebt is bovenstaande misschien wel handig. Maar aangezien ik daar geen zin in heb en emule niet meer gebruik, zoek ik naar andere alternatieven.
Tot nu de goedkoopste gevonden: 139 euro. (in duitsland)

het ligt eraan wat voor lijntje je hebt ik had ze binnen 2 dagen binnen.
incl. de beschrijving hoe je moet branden en met welk programma zodat hij het doet.
en hij doet het geen problemen tot nu toe.

Bovenaan Onderaan