Screenshots Nexus navigatie

Exciter

Administrator
Jongens, jullie zijn toch Skoda rijders, slimmere mensen, he?

Doe dan dit soort activititeiten a.u.b. niet in het openbaar, gebruik PM's.

Bedankt...

nomad

Senior Member
Grrrr.. het zal ook eens in 1 keer werken...
Zit de hele handel erin, 3D fix van de GPS, krijg ik bij elke straat te horen: U bevindt zich in een niet gedigitaliseerde straat !
Op duitse fora wordt gesproken over het GALA signaal, maar dat zit bij de O2 toch in het radiostekkerblok ? Om kort te gaan alles werkt, maar geen navigatie /forum/images/graemlins/crazy.gif
Of moet er toch nog ergens iets ingesteld worden ?

heb je de navigatie gecalibreerd?
ingesteld op welk adres je staat en waar je met je neus naar toe staat?
volgens mij stond het bij reisdoel ergens. /forum/images/graemlins/923.gif
instellingen > positie > en daar kun je je adres waar je op dat moment staat.

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
heb je de navigatie gecalibreerd?
ingesteld op welk adres je staat en waar je met je neus naar toe staat?
volgens mij stond het bij reisdoel ergens. /forum/images/graemlins/923.gif
instellingen &gt; positie &gt; en daar kun je je adres waar je op dat moment staat.

[/ QUOTE ]

RTFM... inderdaad. Calibratie vergeten. Alles ingesteld en tijdens het rijden ging ie het steeds beter doen. Probleem opgelost /forum/images/graemlins/cheer.gif

Wullum

Actief lid
Iemand al geprobeerd uit te vlooien of je ook extra POI's kunt gebruiken? Flitspalen ofzo.....
Gebruik op dit moment nog een PDA met TomTom en CheckPOInt, maar het lijkt mij wat lastiger om extra POI's op een Nexus toe te voegen, tenzij je zelf een CD fabriekt met originele kaarten en extra toegevoegde databases die dan ook nog door de Nexus kan worden gelezen.....
Iemand ervaring?

nomad

Senior Member
Maak er eens een foto van, Nomad ! /forum/images/graemlins/cheer.gif

[/ QUOTE ]

Komen er aan.. Nog even maken !

sunnyboy

Senior Member
Ziet er heeel mooi uit zeg!
Fijn ook dat alles werkt. Blijft toch altijd een onzekere factor, een aankoop via marktplaats.
Succes en veel plezier ermee!

nomad

Senior Member
Die van mij komt niet van marktplaats. Daar ben ik wel voorzichtig mee geworden.
Ik zal proberen nog wat duidelijkere foto's te maken. Ik kreeg de camera niet helemaal in de goede stand. Het was net iets te donker.

LenK

Forumguru
Een navigaties systeem voor een Octavia die nog geen 2 jaar op de markt is op Marktplaats, dat klinkt te occasion om eerlijk te zijn.
Ik was blij met met merkgebonden Audience met code (eindelijk niet meer met mijn frontje in mijn binnenzak), maar dat zo'n nog 3x zo dure apparaat via Marktplaats te koop is zet me toch te denken of ik wel naar Amsterdam of Tsjechië moet gaan met mijn O2

Frankie

Actief lid
Hoi...

ik zou het nummer van je "source" best wel willen hebben. Ik beloof niet dat ik meteen bel of iets koop. Heb nu PDA HP4150/Tomtom5/Tomtom carkit/BT navi, welke met de nieuwe GPS muis goed bevalt. Maar zo'n orginele Nexus is toch wel gaaf... Zit de GPS unit ook in de Nexus ? Zo ja, hoe gaat die om met eventueel warmtewerende ruiten ?

hoor het graag dus !!

nomad

Senior Member
Een navigaties systeem voor een Octavia die nog geen 2 jaar op de markt is op Marktplaats, dat klinkt te occasion om eerlijk te zijn.

[/ QUOTE ]

Ik denk dat niet alles wat aangeboden wordt gestolen is. Aangezien ik beschik over de adresgegevens van de verkoper, zijn bankrekeningnummer en een door hem ondertekende rekening en een originele code op het apparaat, heb ik er wel vertrouwen in. VW MFD's wisselen op de diverse marktplaatsen ook voor rond de 1000 euro van eigenaar. Er zijn zat bedrijven in NL die een Nexus of VW variant daarvan voor 1500 (CD) of 1800 (DVD) euro nieuw verkopen.

nomad

Senior Member
ik zou het nummer van je "source" best wel willen hebben. Ik beloof niet dat ik meteen bel of iets koop.

[/ QUOTE ]

Die hou ik nog even voor mezelf... /forum/images/graemlins/bye.gif

Heb nu PDA HP4150/Tomtom5/Tomtom carkit/BT navi, welke met de nieuwe GPS muis goed bevalt. Maar zo'n orginele Nexus is toch wel gaaf... Zit de GPS unit ook in de Nexus ? Zo ja, hoe gaat die om met eventueel warmtewerende ruiten ?

[/ QUOTE ]

DE GPS muis is los en kun je op diverse plaatsen in je auto kwijt. Ik heb geen last met ontvangst terwijl ik ook warmtewerende ruiten heb.

Hoi...

Zit de GPS unit ook in de Nexus ? Zo ja, hoe gaat die om met eventueel warmtewerende ruiten ?

[/ QUOTE ]

Als je de nexus gebruikt neemt zit er een andere antenne op het dak, voor de GPS ontvangst.

higgy

Forumguru
Ik kan uit eigen waarneming beamen dat Nomad's navigatiesysteem er in het echt super uitziet, en zeker icm. met de maxidot fantastisch werkt.

ad5000

Actief lid
Hallo,

Ergens in de draad van dit topic lees ik dat er mensen zijn die mogelijk de rode verlichting van de VW systemen kunnen ombouwen naar groen....

Is dit iemand dit echt al gelukt?
Op Marktplaats staat nu overigens wel een advertentie van iemand die de oude MFD systemen kan rebranden.

Bovenaan Onderaan