SD kaart 32 of 64 Gb Columbus

Troebels

Actief lid
Ik heb er sinds het begin een 64GB kaart in en die werkt perfect.

Welk merk SD-Kaart hebben jullie? Maakt het überhaupt uit welk merk er gebruikt wordt?
Zit nogal wat prijsverschil tussen namelijk.....

en werkt een micro-sd ook? (in een adapter natuurlijk)

andrehj

Forumguru
Ik heb in mijn Amundsen+ en nu in mijn Columbus altijd een 16 GB micro-SD + adapter gebruikt, en altijd zonder problemen.

Smarron

Actief lid
Welk merk SD-Kaart hebben jullie? Maakt het überhaupt uit welk merk er gebruikt wordt?
Zit nogal wat prijsverschil tussen namelijk.....

en werkt een micro-sd ook? (in een adapter natuurlijk)
Volgens mij maakt het merk niet zoveel uit. Ik heb er nu een 64GB Micro-SD inzitten van Transcend (Class10). Ik ga er zometeen nog een 64GB Micro-SD (Class 10 UHS-1) bijzetten van Sandisk.

EDIT, zojuist erin gezet, werkt ook prima!

Overigens FAT32 geformatteerd, standaard clustergrootte en als primary partitie.

petertje1970

Actief lid
He goedemiddag weet iemand of de nieuwe kaart update er al is. Volgens mij hadden ze het bij de vorige update dat deze rond juni er zou wezen. Groet Peter

Ed13

Ex-lid
Update via VW site gedownload.
f11f72df8e533f9899532ca1a0b7f0bf.jpg

petertje1970

Actief lid
Update opgehaald geïnstalleerd is versie 2016 en niet 2016/2017 vanavond nog maar een keer proberen. Vorige keer moest ik het ook 2 x doen . Downloaden hij ook eerst de oude versie......blijft vreemd. Zie bericht hierboven.

Ed13

Ex-lid
@petertje1970 als je gaat downloaden eerst dan gelijk kijken of je dit nummer krijgt bij het downloaden dat scheelt heel veel tijd P153_N60S5MIBH3_EU_NT ik heb op de VW site eerst de golf 7 aaangetikt jaar 2015 en de discovery pro daarna kon ik gaan downloaden.

Bovenaan Onderaan