Seat rijder test O2

poekie

Actief lid
Hey Veejay, wees eens eerlijk zou je mij 125 kilo geven of niet?
Het is de lengte en de spieren moet je maar denken /forum/images/graemlins/koffie.gif

Leuke foto heb je als avatar, de achtergrond komt me bekend voor ... en de auto, met bumper nogwel /forum/images/graemlins/shocked.gif
Krijg die foto trouwens niet meer uit m'n hoofd waar jij naast die kleptomane Koos Kerkorgel staat.

Arjen

Actief lid
@Dutch:

Je hebt helemaal gelijk. Foutje van mij /forum/images/graemlins/blush.gif /forum/images/graemlins/blush.gif /forum/images/graemlins/blush.gif /forum/images/graemlins/blush.gif

poekie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Huh, waar heb ik gelijk in?

[/ QUOTE ]

Zie 11 berichtjes boven deze.
Is bedoeld voor user Dutch niet user Dutch4x4.

VEEJAY

Forumguru

Leuke foto heb je als avatar, de achtergrond komt me bekend voor ... en de auto, met bumper nogwel /forum/images/graemlins/shocked.gif

[/ QUOTE ]

AUCH! /forum/images/graemlins/smirk.gif

Mijn foto met Ome Koos?? Poekie jij zit me toch niet te volgen op al de fora's op internet?!?!? /forum/images/graemlins/grin.gif

Dutch4x4

Senior Member

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

Ach ja, ik zie 't. En ik wist nog wel dat we er een 'Dutch' bij hadden. Ik ben gewoon te veel gewend om op andere forums (en hier trouwens ook) als Dutch te worden aangesproken...

Dutch

Actief lid

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

Ach ja, ik zie 't. En ik wist nog wel dat we er een 'Dutch' bij hadden. Ik ben gewoon te veel gewend om op andere forums (en hier trouwens ook) als Dutch te worden aangesproken...

[/ QUOTE ]

Ik ben slechts de tweewielaangedreven variant... /forum/images/graemlins/473.gif

Dutch4x4

Senior Member
Die laatste zit op de motor...

En die voorlaatste is een eenwieler met twee acrobaten erop! /forum/images/graemlins/grin.gif

Wiseguy

Actief lid
dan ben ik toch benieuwd naar de andere verklaringen.... /forum/images/graemlins/grin.gif

Dutch2X4?
Dutch4X2?
Dutch2X2?

[/ QUOTE ]

Dutch4x4

Senior Member
Dutch4x2 lijkt me duidelijk, dat is dus onze voorwielaangedreven forumlid Dutch.

Dutch2x2? Een snorfiets met op elk wiel een elektromotor?

En aan Dutch2x4 waag ik me maar niet... Of kent er iemand een voertuig op twee wielen waarvan er vier worden aangedreven? /forum/images/graemlins/grin.gif

VEEJAY

Forumguru
ik vind dit echt iets voor het ` forum.

We zitten een beetje Poekie's draadje te verpesten. Dit soort offline dingen is hij niet gewend bij SO /forum/images/graemlins/winkie.gif)

poekie

Actief lid
ik vind dit echt iets voor het ` forum.

We zitten een beetje Poekie's draadje te verpesten. Dit soort offline dingen is hij niet gewend bij SO /forum/images/graemlins/winkie.gif)

[/ QUOTE ]

Integendeel, Het is nu al een draadje met 32 posts, draadje gaat dus lekker.
Voor de mensen die kwaliteit boven kwantiteit prefereren die kunnen naar het ` forum.

Of ben ik nu dingen door elkaar aan het halen?
En naar nieuwe reacties aan het vissen?
en de forum-spammerts een excuus aan het verschaffen voor een nog hogere post-count? /forum/images/graemlins/tongue.gif

Wiseguy

Actief lid
en de forum-spammerts een excuus aan het verschaffen voor een nog hogere post-count?

[/ QUOTE ]

HULDE!!! /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif

Gimli

Lid
Kzal hem ook maar even melden, na een tijd lang heerlijk met mijn Leon full option rond gestuurd te hebben werdt het vor mij ook tijd om een nieuwe te gaan bestellen, de keus is dus op een octavia gevallen, sahara beige metallic, met klein leer pakket en trekhaak, de elegance uitvoering...

Het enige wat ik wss ga missen aan mijn Leon is het leren interieur en de stoelverwarming (bijtelling was ook flink, en aangezien we die volgend jaar per maand fijn voor mogen gaan schieten......) verder is de Octavia zeer compleet... Aankomende maandag gaat de definitieve bestelling de deur uit en dan begint het lange wachten.... iemand enig idee hoe lang het gemiddeld duurt?????

Droopy

Actief lid
Gimli,

gezien je opmerking over belasting bijtelling ga ik er vanuit dat je leased. Met een levertijd van ong. 8 weken en de december maand waarin geen lease auto's worden uitgeleverd kun je dus rekenen op januari 2006 (succes met het wachten)

Bovenaan Onderaan