Seat SUV of toch een Yeti :)

Canon-Eye

Forumguru
Tsja, anders is nu eenmaal niet per definitie ook beter.
Ik hou gewoon niet zo van die platgeslagen krentenbollen ;) - die overigens toch (of: dus) ook behoorlijk op elkaar lijken, maar dit geheel terzijde. De dictatuur van de windtunnel hebben we overleefd, de huidige overdreven vouwen en rondingenmode wordt vast en zeker ook wel weer een keertje opgevolgd door wat strakkere zakelijke lijnvoering. Mode is immers een nogal cyclisch verschijnsel.
Zo is er voor een ieder op zijn tijd wel een keer wat ruimere keuze naar zijn eigen smaak beschikbaar...

Joske

Forumguru
Dan heb ik dezelfde bril als @sitechris :echt modern of vernieuwend ziet de Yeti er niet uit.
Vroeguh was er ook al de Talbot Matra hoor. Daar is de Yeti gewoon van afgekeken
TIS NOG WAAR OOK ZEG! :deuk: :deuk: :deuk:

Talbot-Matra-Rancho-e1366205538568.jpg

Import Yeti

Forumguru
Nou moet ik eerlijk toegeven, de Yeti is niet de mooiste suv in dit segment wat er rondrijd. Ook niet de lelijkste trouwens. Persoonlijk vindt ik op dit moment de Opel Mokka de mooiste suv in de Yeti klasse gevolgd door de Renault Captur. De Mokka vindt ik echt een super design hebben wat dat betreft. Maar goed.... ik heb de Yeti ook niet uit schoonheidsovertuiging gekocht, puur uit praktische overtuiging. Qua laadruimte kunnen de Mokka en de Captur beide niet aan de Yeti tippen. De Yeti is en blijft wat dat betreft Simply Clever:D

Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
De Renault Captur en Opel Mokka zijn nou precies van die koetsen die mij totaal niet aanspreken. Veel te veel onnodige bollingen en vouwen... Die komen echt niet op mijn shortlist.
De huidige Yeti daarentegen heeft het strakke waar ik wél van hou - en mist het aparte smoeltje van de oerversie, maar daar kan ik mee leven.

Bovenaan Onderaan