Sensoren of Canton

Connexie

Forumguru
@Badnews
Mijn stellingname is idem dito. Een paar jaar dagelijks accessoires missen wegens zuinigheid is jezelf te kort doen. Uiteraard spelen details als leasebudget en bijtelling een rol, maar weet nu al dat ik bij een volgende leaseauto niet terug wil in comfortverhogende zaken. Daarvoor is het gebruik als dagelijks gereedschap te intensief. Dan maar ergens anders wat minder aan uitgeven.

11221

Nieuw lid
Parkeersensoren vooraan is enkel nog mogelijk als je de optie: Parking Assistant 2.0 pakt (anders wordt het moeilijk voor de wagen om zichzelf te parkeren! ;)

Maar dan neem je een optie van 610€ incl. btw, voor enkel de sensoren.

D

Deleted member 12693

Parkeersensoren vooraan is enkel nog mogelijk als je de optie: Parking Assistant 2.0 pakt (anders wordt het moeilijk voor de wagen om zichzelf te parkeren! ;)

Maar dan neem je een optie van 610€ incl. btw, voor enkel de sensoren.

En volgens mij blijft het standaard aanwezig op de Elegance Businessline

Joske

Forumguru
Als het in NL aanwezig blijft zal het serieus ten koste van de levertijd gaan.. als je weet dat ze er vooraan uitgevlogen zijn (uit de Elegance) en dat ze zelfs achteraan er uit vliegen bij andere modellen (Fabia, Rapid, etc.) dan zou ik er zachtjes van uit gaan dat je een O3 zonder sensoren vooraan krijgt TENZIJ je idd de Parking Assistant 2.0 er bij neemt. (dat was me te duur, voor enkel sensoren!)

Enkel op de Superb blijven de parkeersensoren vooraan leverbaar (standaard).

Darkside

Forumguru
Hmm erg irritant iig allemaal.
Om wat geld te besparen nu toch aan het kijken naar een greenline.
Maar als ze daar nu ook weer zaken uit pakketten gaan halen blijft er steeds minder en minder over.

spikehome

Forumguru
Zou wat meer uitgeven en beide opties nemen.
Als je niet kan kiezen kan je die paar honderd euro beter extra uitgeven en je hebt jaren plezier van.
Dat uitgegeven doet maar 1x pijn.

notjes

Actief lid
beste,

blijkbaar zijn er geen vooraan sensoren meer te verkrijgen op een skoda octavia combi elegance.

heeft nog iemand die vervelende melding gekregen van de dealer.

skodaboy

Forumguru
was juist aan het kijken op Skoda.BE
in de car configurator kan ik toch gewoon parkingsensoren (V&A) aanklikken als optie en deze kosten 300eu.

of het verschil maakt kwestie uitrustingsniveau weet ik niet,was aan het kijken voor een 03 combi elegance DSG 4x4

TL@

Forumguru
Ik hoor ze wel maar hoor nauwelijks verschil tussen de piep van vooraan of achteraan. Volgens mijn vrouw zit daar nogal veel verschil in maar ik hoor het niet.

Je zo me eens moeten horen zingen, daar gaan zelfs de katten van lopen :deuk:

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan