Sfeerverlichting in o3

Ik zou graag fseerverlichting in mijn o3 willen net als in de superb is dat uberhaupt wel mogelijk ?

B.Stuurder

Forumguru
In de superb heb je smalle strips in het dashboard en de deuren, die je qua kleur kunt wijzigen. In de O3 FL komt dat ook, maar in de bestaande O3 krijg je dat nooit voor elkaar. Als je een Style of Style business hebt dan zitten er kleine leds in het plafond die de middenconsole belichten en er is voetverlichting voor en achter die in sterkte is in te stellen.

Bael

Forumguru
In de superb heb je smalle strips in het dashboard en de deuren, die je qua kleur kunt wijzigen. In de O3 FL komt dat ook, maar in de bestaande O3 krijg je dat nooit voor elkaar. Als je een Style of Style business hebt dan zitten er kleine leds in het plafond die de middenconsole belichten en er is voetverlichting voor en achter die in sterkte is in te stellen.

Dat heb ik bij de mijne ook, boven kleine leds die dsg verlichte, en de voetenruimte voor en achter die kan instellen, moet er enkel mijne witte leds nog insteken

Dat is helaas jammer :cry: maarja het is niet anders nu maar is kijken hoe ik mijn o3 anders kan opleuken:thumbsup: hebben jullie nog enige opties

Laatst bewerkt:

B.Stuurder

Forumguru
Dat is helaas jammer :cry: maarja het is niet anders nu maar is kijken hoe ik mijn o3 anders kan opleuken:thumbsup: hebben jullie nog enige opties
Als je jezelf nou ff voorstelt in Meet & greet, zodat ik kan afleiden daaruit dat je me niet vermoord als ik je ergens ontmoet ;), dan kan ik je wel wat voorbeelden laten zien aan mijn auto, aangezien je toch in Rotterdam woont moet dat wel te regelen zijn.

innocenti

Forumguru
Opleuken kan je ook met T10 rgb leds in je leeslampjes. Deze kan je van kleur veranderen. Ook voor de voetenlampjes toepasbaar.

B.Stuurder

Forumguru
Het is een set van twee lampjes en een afstandsbediening. Ik heb eens een bericht gestuurd of de lampjes ook los te koop zijn, je hebt er immers 8 nodig. Kon ik mijn Mandarijn nog eens testen ;)

innocenti

Forumguru
Zonder panodak heb je 9 liedjes nodig.

4 voetenverlichting
2 leeslampjes
2 leeslampjes achter
1 lampje achter tussen de leeslampjes

Bovenaan Onderaan