Ach, het is zo voorbij! Ik ben alweer een maand thuis! Hoe snel is dat gegaan?
En hopen dat er ondertussen geen 2.0TSI 211pk 4x4 Ambition Businessline in Platinum grey op de morkt komt met meer opties voor dezelfde prijs......Nu maar wachten....
En hopen dat er ondertussen geen 2.0TSI 211pk 4x4 Ambition Businessline in Platinum grey op de morkt komt met meer opties voor dezelfde prijs......
Mn contract loopt 24 februari 2010 pas af en we mogen 6 maanden van tevoren bestellen (dat was gisteren). Per 1 september verandert bij ons de leaseregeling en als je dan al besteld hebt scheelt dat je dinero's.
Het is geworden:
Skoda Superb 1.8TSI 4x4 Ambition Businessline in Platinum grey. Met als opties:
- achteraf leer ingebouwd (kleur 'Tan')
- MDI
- elektrische en verwarmde stoelen
- alarm (want columbus)
- 18 inch velgen (R32 model)
En nog wat los spul (reservewiel, dorpellijsten e.d.). Waarschijnlijk gaat ie nog wat verlaagd worden na aflevering met andere veren.
Nu maar wachten....
dakkie is erg lekker, mocht je nog wat kunnen aanvinken.....alhoewel met jouw lengte, wel eerst even passen en meten
Wauw.............................:1761:
als je net zo'n mazzel hebt als ik, krijg je misschien ook 24 pk's kado!
Ik hoop op iets meer uiteraard. Misschien een beetje pielen met een VAG com?
Yep, 2.10 meter, 140kg puur dynamiet.
:grin:
YO!! Tering.. haha Ik val dan nog wel mee.. 1.98M 118KG (ex-kickboxer) Mag mezelf ook geen kleine jongen noemen, maar sta in jouw schaduw.. haha :icon_smile_dead:
Sorry, was even off topic.
Nou ik lijk wel een beetje op Sem Schild zeggen mensen weleens. Maar dan iets breder.
:baby012:
haha Cool.. Semmy (Hightower) is wel wat langer 2.13 of 2.12 meen ik.. heb vroeger nog wel een met hem getraind. Zelf nooit admbities in de vechtsport gehad?
Nee niet echt moet ik je zeggen. Mn pa wilde me vroeger op Judo hebben, maar dat aan elkaars jassie trekken vond ik maar niks. Vroegah gevoetbalt en fitness nu al een jaar of zes. Vechtsport kijk ik graag naar maar op een of andere manier nooit de behoefte gehad het zelf te doen. Ben vrij relaxed, maar als iemand me tegen mn kop gaat slaan ben ik het vrij snel zat denk ik. Beetje kort lontje.