even een update.. alweer...
Aangezien ik er toch niet 100% tevreden van ben, ga ik toch nog 1 a 1,5 cm uitlaat laten verwijderen (aangezien ik het niet meer kan opschuiven wegens de verdikking in het sierstuk). Als je goed van opzij kijkt (zoals @
Mettes aangaf) zie je wel degelijk de klem zitten en het "einde" van het sierstuk. Dan zie ik zelfs al bijna een lasnaad zitten van het sierstuk.
Dus ik bellen naar de garage, vragen naar de baas maar ineens (die was er ook bij, bij het plaatsen). Uitgelegd, maar neen hoor, kon niet "gratis" gebeuren
. Bij het volgende onderhoud mijnheer.. ja, moet dan wel nog anderhalf jaar wachten (longlife). etc. etc.
Na een gesprek van een kwartier uiteindelijk toch tot een vergelijk gekomen. (is mijn tweede wagen die daar gekocht is, en in onderhoud is.. dat was wel een belangrijk argument)
De oplossing is als volgt: ik rij naar de garage, ik haal er zelf het sierstuk af. Zij snijden nog een stuk van de uitlaat af en ik monteer het dan vervolgens zelf.
Ik versta ook wel dat de mensen die daar op dat moment hun tijd insteken ook betaald moeten worden, maar toch..
Het gaat me niet zozeer om het geld dat ik zou moeten betalen, maar eerder om het principe. Is toch een kleine moeite/geste in mijn ogen om dat voor een klant te doen. Niet?