Volgens het nieuwe intructieboekje (heb hem als APP op m'n Ipad) zou zo'n simkaartslot er bij een MY2016 model wel moeten inzitten. Loopt ook al een ander draadje over: http://www.skodaforum.nl/forum/i/s3-wlan-simkaart-slot.27545/
Ik ben vanochtend even gaan kijken bij Van Den Udenhout in Veldhoven. 2 Superbs met SIM kaart slot, 1 O3 Edition zonder ...Ik was van de week even bij Rijnwoud. Daar stond een Superb met zo'n middelste slot voor een Sim. Verder stond er een Edition met Columbus die had dit slot niet. Op zich apart dat ze niet 1 systeem hanteren. Kan zijn dat die Columbus in die Edition gedateerd is, auto staat er al even en dat de nieuw gefabriceerde wagens wel zo'n slot hebben... ?
Ik vandaag mijn O3 mogen ontvangen. Wel de wifi functie maar niet de simkaart slot terwijl het wel in de handleiding staat. Ik neem contact op met mijn leverancier.
Voor de opmerking van Nigeria lijkt me erg belangrijk ... voor een auto in Nederland ...Belangrijke informatie bij dit instructieboekje
Dit instructieboekje is geldig voor de verschillende varianten van het infotainmentsysteem Columbus (hierna alleen nog apparaat genoemd). Het apparaat kan, afhankelijk van het model waarin het is gemonteerd, afwijken wat betreft uiterlijk en plaatsing van de bedieningselementen. In dit instructieboekje staan alle mogelijke apparaatfuncties beschreven, zonder dat deze als meeruitvoering, modelvariant of landafhankelijke uitrusting worden aangegeven. Hierdoor kan het voorkomen dat in uw wagen niet alle functies aanwezig zijn die in dit instructieboekje worden beschreven.
Als de wagen bijvoorbeeld af fabriek niet met het CANTON soundsysteem is uitgerust, worden in het menu van de klankinstellingen de menupunten CANTON optimalisatie, CANTON Surround en CANTON Equalizer niet weergegeven. De beschikbaarheid van enkele in dit instructieboekje beschreven functies is afhankelijk van het soort externe apparaten (bijvoorbeeld telefoon, muziekspeler enz.).
Informatie over de compatibiliteit met externe apparaten staat op de ŠKODAwebsite http://infotainment.skoda-auto.com. De afbeeldingen in dit instructieboekje dienen alleen ter illustratie. De afbeeldingen kunnen op kleine details afwijken van uw wagen; zij zijn slechts als algemene informatie op te vatten.
ŠKODA AUTO a.s. werkt continu aan de verdere verbetering van alle wagens. Te allen tijde zijn er daarom wijzigingen in de leveringsomvang in vorm, uitrusting en techniek mogelijk. De in dit instructieboekje vermelde informatie komt overeen met de stand van de gegevens ten tijde van de redactiesluiting. Uit de technische gegevens, afbeeldingen en informatie in dit instructieboekje kunnen geen aanspraken worden afgeleid.
Conformiteitsverklaring
ŠKODA AUTO a.s. verklaart hiermee dat de ŠKODA infotainmentsystemen voldoen aan de eisen en overige bepalingen van de richtlijn 1999/5/EG betreffende radioapparatuur en telecommunicatie-eindapparatuur.
Geldt voor Nigeria: ŠKODA AUTO a.s. verklaart hiermee dat de "aansluiting en het gebruik van dit communicatiesysteem door de Nigeriaanse communicatiecommissie is goedgekeurd".