Die is wel heel duur hoor
En dat alles voor een kleine prijs van 10k in Euro's? mag hopen dat dat een foutje betreft op de siteOok hier is inmiddels een leuke gadget voor
http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-hood-power-damper-set-KI-R
Niet zo Clever trouwens:
Heeft iemand al wel eens ruitensproeier vloeistof bijgevuld bij de 1.6 TDI? Dan zit dus die "goedkope" motorkap stang in de weg.....
Op de foto van @Wesly kun je precies zien wat ik bedoel, die haak (stang) scharniert precies voor de vulopening van het reservoir...Wat is dan het probleem? Je zet toch je motorkap open met de haak voordat je het reservoir vult, of vul jij bij mbv een tweede persoon die de kap voor je openhoudt?
:-) Dat komt omdat er op de foto een modificatie gedaan is van een "stang" naar fatsoenlijke gasvering om de motorkap open te houden De "stang" zit er echter nog wel, maar dan ingeklapt.Wat is dan het probleem, je zegt dat de stang in de weg zit tijdens het vullen, maar op de foto is de vulopening helemaal vrij .
maar dan heb je een KESSY systeem zou ik denken?Wat ik simply clever vin, is dat het stuurslot ontgrendelt van het moment dat ik me op de bestuurderszetel neerzet.
ik hoop het. Als je alleen maar hoef te zitten om de vergrending er af te halen is het niet echt een beveiliging lijkt memaar dan heb je een KESSY systeem zou ik denken?
Eeeeh simply clever, het deurtje van de tank vulopening waar mijn ijskrabber achter zit zat ook vastgevroren
Yep, kessy.maar dan heb je een KESSY systeem zou ik denken?
Zal wellicht een combinatie van de twee zijn: kessy en iemand op de bestuurdersstoel. Ik doe op dat moment helemaal niets.ik hoop het. Als je alleen maar hoef te zitten om de vergrending er af te halen is het niet echt een beveiliging lijkt me