Inmiddels niet alleen garagezeep gekocht. Ben naar tjsechie geweest en heb 2 zgan koplampen een rechter achterdeur( die van mij was slecht en voor 100 czk ,ongeveer 4,50 euro kan je het niet laten liggen) ,ruitesproeiertankje een origineel onderdelenboek van de skoda 105/130 gekocht.Hierin staat alles getekend hoe dingen in elkaar zitten.Echt geweldig en zeker voor die prijs omgerekend 2 euroMaar eersttttttttttt een potje garage zeep kopen voor de schone handjes !!!
Inmiddels niet alleen garagezeep gekocht. Ben naar tjsechie geweest en heb 2 zgan koplampen een rechter achterdeur( die van mij was slecht en voor 100 czk ,ongeveer 4,50 euro kan je het niet laten liggen) ,ruitesproeiertankje een origineel onderdelenboek van de skoda 105/130 gekocht.Hierin staat alles getekend hoe dingen in elkaar zitten.Echt geweldig en zeker voor die prijs omgerekend 2 euro
Verder geweldig wat daar allemaal nog rond rijdt. Heb 2 fotorolletjes vol geschoten
Zomaar wat foto's)
De s100 /105/120en 130 is daar nog gewoon alledaags vervoer zeker in de dorpjes
Verder veel favorit en felicia
Ook trabant en wartburg zie zo af en toe nog voor bij pruttellen.
Heb ook voor mijn trabi even geshopt ,want dat is weer een andere hobby van mij.
Heerlijk dat je zelfs nog in europa zo lekker goedkoop kan shoppen !!
Maar tja voor hoe lang nog !
Als ik je foto's zo bekijk dan zien ze er verweerd uit maar na leeftijd toch redelijk tot zeer gaaf uit !
Tjo die ronde achter zijraampjes , mooi toch !!
Tja het is dat ik de tijd en de ruimte er niet voor heb anders zou ik zo aan zo'n project beginnnen ! Heerlijk lijkt me dit als ontspanning na een stressvolle dag !
Ja ruimte , Dat kan je nooit genoeg hebben,want opknapprojekten zie je genoeg
Getuige deze skoda bus Taz 1203
Nog wat verf laten maken in de juiste kleur om plekjes bij te werken en de achterdeur af te werken
Weet iemand de juiste kleurnaam /code ?
Gewoon met je brandstofklep langs een autolakdealer. Deze scannen de kleur en mengen meteen de juiste kleur voor je.