Skoda App voor Android

Sinds gisteren heb ik de app van Skoda voor mijn Samsung Galaxy S II geinstalleerd.
Hebben jullie ook dat het hoofdscherm niet volledig op beeld komt en dat de navigatieknoppen half buiten het scherm vallen? Het lijkt wel of deze app niet op de allernieuwste schermen past.

Bruno

Rallye

Forumguru
Klopt. Op mijn SGSII vallen de onderste knoppen ook half weg. Volgens mij is het hoofdscherm wel OK. De iPad-app werkt wel goed.

Ik ga eens een email naar Skoda proberen om dit te melden. Kijken wat ze er gaan doen. Het programmaatje is namelijk best wel leuk en handig.

Berry, Ik heb geen link met de GPS in deze app gevonden?! Dus waarom die niet werkt weet ik ook niet. Het niet volledig hebben van de \navigatieknoppen zorgt ervoor dat je niet volledig door alle pagina's van deze app kunt scrollen/bladeren.

ripper

Nieuw lid
Hallo skoda forum,
waarom is er voor de htc wildfire 2.2 android geen service app,ik kan hem niet vinden wie weet het wel of is deze niet te verkrijgen.Er zijn toch veel van deze htc,s verkocht en worden nog steeds verkocht?
mvg ripper

Bakkertje

Forumguru
Hallo skoda forum,
waarom is er voor de htc wildfire 2.2 android geen service app,ik kan hem niet vinden wie weet het wel of is deze niet te verkrijgen.Er zijn toch veel van deze htc,s verkocht en worden nog steeds verkocht?
mvg ripper

De applicaties die hier besproken worden zijn niet van het skodaforum. Dit zijn gewoon applicaties van derden die door mensen hier gevonden zijn

Allen,

Initieel bedoel ik de " ŠKODA Service App" , die door Skoda nederland via verrassendskoda wordt aangeprijsd. Zie:http://www.skoda.nl/rijders/skoda-service-app.aspx voor de Android en iPhone smartphones.
Ik heb trouwens een email richting Skoda gezonden met de bevindingen op de Samsung Galaxy S II en wacht nu rustig op antwoord.

Er zullen heus nog wel updates komen in de toekomst. En voor de duidelijkheid ook nog van mijn kant. De enige relatie tussen de App en het Forum is dat er nu in deze draad over gediscussieerd wordt.

@ Rallye: Je was me voor :)

Gerke

Forumguru
Hallo skoda forum,
mvg ripper

Dat komt omdat de Wildfire een afwijkende schermresolutie heeft ;)

Rallye

Forumguru
Ik heb het ook even getest. "Zoek een dealer" doet het inderdaad niet: de knop reageert nergens op.

Ik heb een update van deze app gehad, waardoor nu blijkt dat in ieder geval het scherm volledig op beeld komt op de Samsung Galaxy S II.

1. De navigatieknoppen onderaan werken nog niet.
  2. De knop " Zoek een deal" werkt daarentegen wel. Echter je moet hiervoor een werkende GPS verbinding hebben.
  3. Bij de knop "doe het zelf" werken bij de Samsung GS II in ieder geval nog niet de vervolg knoppen stap2 etc....
We wachten op nog een update.

Gerke

Forumguru
Jammer dat deze App er niet is voor WM gebruikers
Denk ook niet dat dit nog komt. Windows Mobile Marketplace sluit dit jaar en de opvolger Windows Phone 7 is inmiddels aardig op weg. Denk dat de app er wel komt voor WP7, maar voor het " oude" Windows Mobile dus niet meer ;)

Bovenaan Onderaan