Skoda App voor Android

djmshell

Senior Member
@ bakkertje: :grin: 2 zielen 1 gedachte. Mijn hd2 gister voorzien van android. en gelijk app geinstaleerd.
Nu alleen nog proggie die mijn outlook agenda en contacten synct

Rallye

Forumguru
Ik heb een update van deze app gehad, waardoor nu blijkt dat in ieder geval het scherm volledig op beeld komt op de Samsung Galaxy S II.
Klopt.

1. De navigatieknoppen onderaan werken nog niet.
  2. De knop " Zoek een deal" werkt daarentegen wel. Echter je moet hiervoor een werkende GPS verbinding hebben.
  3. Bij de knop "doe het zelf" werken bij de Samsung GS II in ieder geval nog niet de vervolg knoppen stap2 etc....
We wachten op nog een update.

1. Ik heb helemaal geen knoppen meer onderaan;
  2. De knop " Zoek een dealer" werkt niet, ook niet metr GPS aan;
  3. De knop "doe het zelf" werkt ook bij mijn de Samsung GS II niet de vervolg knoppen stap 2 etc.;
  4. Ik kan niet meer bij mijn uitrolscherm om de GPS (of Bluetooth of WIFI etc.) aan te zetten;
  5. Hij start bij mij nu in twee keer op, eerste keer zwart scherm, terug naar de apps, tweede keer OK.

Op de iPad werkt hij veel beter. Zonde.

andrehj

Forumguru
Hier dezelfde problemen op een Samsung Galaxy S2: Veel knoppen werken niet of zeer traag. Bovendien slaagde het programma er de eerste keer dat ik em runde zelfs om de hele telefoon te laten crashen, ik kon em alleen nog via het startscherm aan en uit zetten.... Geen succes dus.:biggthumpdown:

Sinds de app is vervangen door een nieuwe middels een update werkt bij mij op mijn SGS2 de app ook naar behoren.! :grin:

Bovenaan Onderaan