als ik garage had bij mijn had er zeker al een (old timer) cabrio gestaan...
Bij héél veel huizen met garage valt onmiddellijk op dat die niet dient om een auto in te stallen - te zien aan de kliko's en bloembakken die ervoor staan.
Bij mijn garage kun je het aan de buitenkant niet zien maar ook daar zou ik eerst heel veel moeten opruimen (fietsen, workmates en andere gereedschappen, groentenrekken, etc.) voordat er een auto naar binnen zou kunnen. Gelukkig heb ik wel een carport ervoor, dus ik kan toch droog in- en uitstappen.
Ik droom evengoed toch wel eens van een oldtimer, maar dan niet persé een cabrio. Heb wel eens serieus gekeken naar een NSU Prinz4 (lang geleden zelf in gereden), maar zo'n Mehari zou ik ook wel willen, als leukere variant van de besteleenden die we ook hebben gehad. De échte droom gaat echter uit naar een 1954 Cadillac (met die chromen tieten en opwippende achterlichten), mag elk model zijn uit die jaargang. Ik was bijna 8 en het plaatselijke taxibedrijf had er eentje als bruidsauto (helaas een verlengde) die ik toen voor het eerst zag.
Gaat er niet van komen, denk ik, tenzij de Postcodekanjer een keertje goed valt...