Skoda confirms Octavia CC and modelrange

VEEJAY

Forumguru
Humor als je het jaarverslag van Seat vergelijkt met die van Skoda.

Seat 80: pagina's blabla over Duitse degelijkheid met Spaanse Emotie (?!?) inclusief foto's van blije fotomodellen met hun Seat en 10 daadwerkelijk over de cijfers.

Die van Skoda? 10 pagina's met (goede) cijfers en 1 pagina met modellenoverzicht. That's it!... LOL

RayDelft

Forumguru
In de laatste AutoWeek staat een interview met de voorzitter van de Raad van. Bestuur van Skoda.
Het is een uitgebreid en lezenswaardig verhaal. Vanwege copyright kan ik het hier niet zomaar heen kopiëren, maar de grootste baas zegt onder andere:

- "er mag meer zout in de soep" Skoda mag spannender en meer op de emotie gestyled worden.
- nieuwe Skoda,s worden breder .
- de nieuwe Superb zal een forse stap beter worden.(om meer afstand te nemen van de Octavia )
- alle beschikbare techniek van VAG blijft ook voor Skoda beschikbaar.
- value for money blijft. Skoda zal vooral zoals nu relatief ruime auto,s bouwen, niet langer wel breder.
- moderne techniek zoals internet ook voor Skoda, maar het wordt geen doel op zich.
- nieuwe Fabia dit jaar op de autosalon.
- nieuwe Superb 2015
- 2016 een forse SUV met accent op zuinigheid en niet het accent op PK,s.

Dit was t zo,n beetje wat ik,ervan onthouden heb.

CDK

Forumguru
nou in een forse SUV mag ook best een forse motor wat mij betreft, liefst ook wel zuinig natuurlijk ;)

Cordoba

Forumguru
@RayDelft "De nieuwe Fabia op de Autosalon", dat gaat dan om Parijs (in oktober) neem ik aan. Het lijkt erop dat ie echt lang geheim blijft de nieuwe Fabia.

CDK

Forumguru
11 liter gaat nog, maar met een SUV ga je dat niet eens halen, aangezien die de stroomlijn van een betonblok hebben ;)

Canon-Eye

Forumguru
Die vrachtwagen bedoel je? :sterretjes:
Ik kan me mooie rooie Volvo's herinneren die toch een héél stuk zuiniger zijn. Dat zijn dan natuurlijk geen V8's - dat is bij 40t treingewicht ook niet echt nodig, zeker niet als je niet alle dagen steile bergen hoeft te klimmen toch? Maar 't rijdt lekker, dat dan weer wel...

• Leuk
Waarderingen: CDK

Bakkertje

Forumguru
Van mij mag naast de fabia ook een nieuwe Superb komen dit jaar ...
Nu maar hopen dat de prijzen scherp blijven..

CDK

Forumguru
@Canon-Eye die rode Volvo's..... Schenk? Nijhof Wassink? Den Hartogh?
ik rij stukjes van 7km met 44ton treingewicht, motor wordt niet eens warm, vandaar dat hoge verbruik :D

Bovenaan Onderaan