Ik heb hierover zitten twitteren en mail met Skoda en hierbij de oplossing die zij boden en het werkt:
Naar aanleiding van ons gesprek op Twitter van afgelopen zaterdag stuur ik u deze e-mail. U geeft aan dat u sinds een aantal dagen geen internet verbinding heeft en dat ŠKODA Connect daardoor niet werkt.
Met dit soort problemen is vaak een reset nodig. Hieronder leg ik uit hoe u dat kunt doen.
- Verwijder de app eerst van uw telefoon
- Gebruik uw computer of laptop en ga naar de pagina van ŠKODA Connect:
https://www.skoda.nl/skoda-connect
- Het advies is om altijd de internetbrowser Google Chrome te gebruiken op een computer. De browser op uw mobiele telefoon is beperkter en geeft niet alle functies weer
- In de linkerbalk ziet u uw auto staat, hier kunt u klikken op "Wagenbeheer"
- Vervolgens kunt u hier uw auto verwijderen
- Hierna kunt u uw auto opnieuw toevoegen met uw chassisnummer. In uw geval is dat: ...........
- Er verschijnt nu een activatie-code, die kunt u in uw auto gebruiken
- Nu kunt u in uw auto uw ŠKODA Connect account weer opnieuw activeren met de code
- Installeer vervolgens de app op uw telefoon en meld u opnieuw aan
Mocht dit geen oplossing bieden hoor ik het graag van u.