Spector
Forumguru
Vond ik ook, maar heb ook wel gelezen dat de Skoda Connect info aangaande de verkeersmeldingen van TomTom Live Traffic komen...Grappig! Waze=Google file info, Skoda=ook Google file info!
Vond ik ook, maar heb ook wel gelezen dat de Skoda Connect info aangaande de verkeersmeldingen van TomTom Live Traffic komen...Grappig! Waze=Google file info, Skoda=ook Google file info!
Je hebt helemaal gelijk, is idd TomTom, het erge is dat ik deze info zelf gepost heb met foto iets met toe zijn aan vakantie....Vond ik ook, maar heb ook wel gelezen dat de Skoda Connect info aangaande de verkeersmeldingen van TomTom Live Traffic komen...
jouw verhaal is lastig te volgen. heb je smartlink ?voor het eerst hier aanwezig met mijn nieuwe octavia rs benzine 2018 , kan ik mijn mobiele gegevens delen met mijn dochter in de wagen , indien iemand mij dit eenvoudig kan uitleggen , alles om te bellen via bluetooth werkt reeds , maar bij dan stopt het ...
eigenlijk is de vraag of ik andere passagiers mobiele gevens kan geven via de auto
dus wifi
Zoekt hij niet toevallig naar gegevens van de oude eigenaar ?blijft ie maar proberen te verbinden ..
Zoekt hij niet toevallig naar gegevens van de oude eigenaar ?
Misschien een fabrieks reset doen en geheel van NUL beginnen !?
Wat is nu precies de vraag?