Okki
Donateur
Ik krijg de deur van mijn skoda fabia combi,niet meer open,wat nu
#blijfthuis
Ik krijg de deur van mijn skoda fabia combi,niet meer open,wat nu
Ik ben niet zo thuis in de Fabia 1, maar als de auto comfortsluiting heeft zo je kunnen proberen of de ramen open gaan als je de sleutel lang ingedrukt houdt. Dan kun je daarna misschien van binnenuit de deur openen.
Heb anwb gebeld,ze zijn gekomen,alleen nu zsm de sloten laten fixen,3 maanden lang bleeft die auto gwn open nu gaat hij automatisch dichtAls je wegenwachtlid bent, kun je die vragen om de auto open te maken.
Misschien dat andere pechhulpdiensten dat ook doen, of de dealer.
Anders zul je toch een raam moeten 'offeren' om binnen te komen.
Zover ik weet werkt dat systeem alleen met de sleutel in het slot en niet via de afstandsbediening.
Voor de topicstarter, steek je sleutel eens in het slot, draai deze linksom en houd em in die positie eens vast voor een seconde of 5....als het goed is (als verder alles werkt naar behoren) zouden je 2 ramen in de voor portieren open moeten gaan.
Als die open gaan kan je je deur vanuit binnen open maken. Succes
ja slot moet vervangen worden is kapot,maar die afstandbediening herkent die auto niet,dit gebeurde nadat de accu leeg was gegaanAfstandbediening kan weer ingeleerd worden, slot moet worden vervangen dan...
14 berichten, ik snap der geen hout meer van....
Deur gaat niet open, maar staat nu bij dealer.....
Vermoed zo maar dat we der nooit achter gaan komen wat er nu aan hand was en wat er gebeurd is ...
Bedankt voor de terugkoppeling, soms is het niet anders en moet een garage er even naar kijken.