Skoda Fabia 1.2 44kw code cgp start niet

EdK

Forumguru
Even :ot: hoe kijkt dat nou als een kip zonder kop ?
En als je reageert op een bericht zoals je nu hebt gedaan, zet dan voor de naam een @ neer
Dan krijgt de persoon automatisch een melding dat hij een antwoord/opmerking heeft

Dus @Kip zonder kop voor jou en in mijn geval is het @EdK

Duijzer

Donateur
Op zich is er wel aan een ruilmotor te komen. In Nederland in ieder geval, maar daar hoor je niets van als de motor loopt;). Van Gils bijvoorbeeld heeft er vast wel liggen. https://www.vangilsautomotive.nl/on...NS3IFVHExdehtOYtjrVFj7sBG9rObYfAaApTsEALw_wcB Wel even goed de motorcodes vergelijken, anders kan het zijn dat je er ook een ECU bij moet kopen en dan wordt het weer duur....
En kijken welke componenten je wel en niet krijgt, om later misverstanden te voorkomen.

Tees

Donateur
@Kip zonder kop de kettingen zijn een bekend probleem van deze serie motoren (EA111), maar je hoort niet heel vaak dat ze een tand verspringen, laat staan dat ze breken.
Dan ben je namelijk al veel te laat, aangezien je aan de kettingratel bij koude start goed kan horen of de ketting aan vervanging toe is.

Cordoba

Forumguru
Ik heb @Kip zonder kop een lijstje gestuurd met pakweg 25 sloopauto's met de juiste motorcode, zowel Fabia's, als Polo's als Ibiza's. Op de site waar ik heb gezocht staan ook enkele Belgische adressen, maar heb daar geen juiste motorcode kunnen vinden.

Bovenaan Onderaan