WiLLoW_TieN
Nieuw lid
Hoi,
Ik ben genoodzaakt snel een andere auto te kopen.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op een Skoda Fabia ( Sedan ) 1.4MPi uit Jan. 2002 met 85500 op de teller ( NAP ).
Het gaat dus om de "oudere" 8 klepper met maar 68 Pk ( ledig gewicht 1070 Kg ).
Het gaat mij om de 5 zitplaatsen / Trekhaak / de kofferbak.
Nu rij ik elke dag 48 klm ( dus 96 klm in totaal p/dag ) naar mijn werk voornamelijk over de N9.
Dus constant met zeg 85 klm op de teller vwb snelheid.
De auto in kwestie heeft geen airco ( is ook geen must ! ) en wel cruise-control.
En 2 Airbgs / CV / Elektr. ramen VR / Trekhaak. En is in smetteloze staat.
Heeft dat 1.4MPi motorblok nog grote bekende manko's ?
Lees wel eens wat over brakke oliedruksensors ( a € 9,50 ).
En lekkende koppakkingen bij lage kilometerstanden ?
Als grote plus zie ik de distributieketting ipv een riem.
En het verbruik schijnt zo rond de 1 op 14,5 te liggen
Groet,
Roger
Ik ben genoodzaakt snel een andere auto te kopen.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op een Skoda Fabia ( Sedan ) 1.4MPi uit Jan. 2002 met 85500 op de teller ( NAP ).
Het gaat dus om de "oudere" 8 klepper met maar 68 Pk ( ledig gewicht 1070 Kg ).
Het gaat mij om de 5 zitplaatsen / Trekhaak / de kofferbak.
Nu rij ik elke dag 48 klm ( dus 96 klm in totaal p/dag ) naar mijn werk voornamelijk over de N9.
Dus constant met zeg 85 klm op de teller vwb snelheid.
De auto in kwestie heeft geen airco ( is ook geen must ! ) en wel cruise-control.
En 2 Airbgs / CV / Elektr. ramen VR / Trekhaak. En is in smetteloze staat.
Heeft dat 1.4MPi motorblok nog grote bekende manko's ?
Lees wel eens wat over brakke oliedruksensors ( a € 9,50 ).
En lekkende koppakkingen bij lage kilometerstanden ?
Als grote plus zie ik de distributieketting ipv een riem.
En het verbruik schijnt zo rond de 1 op 14,5 te liggen
Groet,
Roger