Skoda Fabia 1.4

octofreak

Actief lid
Heb jij dan geen toerenteller dan in je dashboard ? Dan zou je dat toch zien dat hij te traag draait om mooi rond te draaien . Heb je dan geen last van makkelijk stilvallen als je wilt vertrekken ? je dealer kan dat toch wat bij schroeven , zodat hij stationair ook weer mooi rond loopt . Voor de keuring moet hij inderdaad terug arm staan om door de emissie norm te geraken ,maar dat is maar 1 keer per jaar . Dus voor de keuring ff arm laten zetten en daarna terug wat rijker laten zetten . De dealer doet dat normaal geheel gratis, als het een beetje mee zit .​

Leuke tip, maar wat is een gangbaar toerental voor stationair voor een fabia 1?

Heb jij dan geen toerenteller dan in je dashboard ? Dan zou je dat toch zien dat hij te traag draait om mooi rond te draaien . Heb je dan geen last van makkelijk stilvallen als je wilt vertrekken ? je dealer kan dat toch wat bij schroeven , zodat hij stationair ook weer mooi rond loopt . Voor de keuring moet hij inderdaad terug arm staan om door de emissie norm te geraken ,maar dat is maar 1 keer per jaar . Dus voor de keuring ff arm laten zetten en daarna terug wat rijker laten zetten . De dealer doet dat normaal geheel gratis, als het een beetje mee zit .​

Van welk tijdperk is uw fabia?? schroeven aan stationair doen we al een poosje nier meer.

cvegreen

Forumguru
Van welk tijdperk is uw fabia?? schroeven aan stationair doen we al een poosje nier meer.

sorry , maar ik heb meer als 10 diesel gereden en dus zijn mijn gedachten over het toerental ook van meer als 10 geleden. Ik rij nu terug benzine , maar heb geen problemen met stationair toerental , draait mooi rond en was ff het electronische gedoe van tegenwoordig uit het oog verloren . Mijn fabia is van 2005 .

hey allemaal, had ook al gelezen dat het bij de 1.4mpi 50KW inderdaad bekend is, ik vroeg me alleen af of het verder niet schadelijk is, ga er vanuit van niet anders zouden ze het niet doen natuurlijk maar toch ff checken kan geen kwaad.

Bovenaan Onderaan