Skoda Fabia China.

Rictavia

Actief lid
Ik zag zo een beetje rond te neuzen op een Chinese auto website (Altijd interessante om die Chinese markt te bekijken)

Kwam ik dit tegen:

20110916230545330264uf1w.jpg

Moet zeggen dat deze achterlichten er 10x mooier uitzien! Past veel meer in het familie gezicht van Skoda!

Wat vinden jullie?
Weten jullie misschien ook een adres waar je dit kan bestellen?

Bijlagen

• 20110916230545330264uf1w.jpg
    20110916230545330264uf1w.jpg
    194,9 KB · Weergaven: 150

Ronnie

Forumguru
Skoda-China bestelnr: 5JD 945 096 B (Facelift-Rechts) De prijs ervan staat helaas niet aangegeven.

Berry

Senior Member
Ik moest wel even een foto kijken van mijn auto voor ik het verschil zag maar is mooi richting aanwijzer en achteruitrijverlichting samen

Skoody Boo

Actief lid
ik weet er geen drol van hoor, maar voldoen Chinese achterlichten wel aan Europese regelgeving? Ik zelf zou dat proberen uit te vinden voor ik er Chinese lampen op ging schroeven.

Rictavia

Actief lid
Waarschijnlijk mag het niet omdat er 9/10 keer geen E-goedkeuring op zit.

Maar dat zit ook niet op Amerikaanse wagens en die komen ook door de keuring...

Skoody Boo

Actief lid
Waarschijnlijk mag het niet omdat er 9/10 keer geen E-goedkeuring op zit.

Maar dat zit ook niet op Amerikaanse wagens en die komen ook door de keuring...

Welke keuring? Als die ingevoerd wordt? Das niet dezelfde situatie.

Stel dat je een Chinese Fabia invoert in Nederland en hij komt door die keuring, ja, dan zit je goed natuurlijk. Maar dat is misschien wel erg veel omhaal voor wat mooiere achterlichtjes.

Rictavia

Actief lid
Ik heb al contact gehad met iemand die ze misschien wel kan leveren. Hij importeert veel Chinese auto-onderdelen, denk aan onderdelen van FAW Volkswagen, etc.

Rictavia

Actief lid
Welke keuring? Als die ingevoerd wordt? Das niet dezelfde situatie.

Stel dat je een Chinese Fabia invoert in Nederland en hij komt door die keuring, ja, dan zit je goed natuurlijk. Maar dat is misschien wel erg veel omhaal voor wat mooiere achterlichtjes.

Ik zou ook geen Fabia naar Nederland halen puur voor de achterlichten!

Ik zou het wel doen voor een FAW Jetta! :D

turboturbo

Forumguru
en dus dit is de oude of huidige?
4314880495_6ca3449732.jpg

6.jpg

*zoekt de verschillen :ahum:*

-edit- ik heb nu 4 x heen en weer geswitcht tussen pagina 1 en deze plaatjes, en het verschil wat ik lijk te zien is dat het oranje en witte lampje in een apart unit zitten en bij de huidige er maar 1 achteruit rij lamp is, in een apart venstertje?

Bijlagen

• 4314880495_6ca3449732.jpg
    4314880495_6ca3449732.jpg
    88,3 KB · Weergaven: 95

Rictavia

Actief lid
Chef-Detail...

De achteruitrijlichten zitten bij de Chinese Fabia ONDER de knipperlichten...

Bij de Europese Fabia zit het achteruit(/Mist) rij lichtje in het rode gebied onderaan...
Chinees: Achteruitrijlicht zit centraal samen met het knipperlicht.

u_201110181801441473686.jpg

En Europees:

In tegenstelling tot de Europese versie. Zie je dat, achteruit rij licht zit ONDERIN en niet CENTRAAL zoals bij z'n Chinese broer...

Skoda_Fabia_TDI-_Rear.jpg

cvegreen

Forumguru
Ewel die chineese zijn inderdaad veel mooier. Als ik F2 had gehad zou ik daar ook voor kijken. Detail tuning, daar hou ik wel van.

Bovenaan Onderaan