Skoda Fabia Combi 1.2 TSI 63 kW Tour in Lava Blue besteld !

Pollewop

Forumguru
Fabia_LavaBlue.jpg Na jaren in een "auto van de zaak" te hebben gereden, VW Passat, Citroën C5 etc, nu zelf opzoek gegaan naar een eigen auto. Mijn nieuwe baan houdt in dat ik niet meer dagelijks onderweg zal zijn naar klanten dus de zakenauto moet ik in leveren. Aangezien we thuis nu weer met z'n tweeën zijn is er geen noodzaak een echt grote auto a la Passat te kopen. Ik wilde echter wel een stationwagon i.v.m. onze hond. Die kan dan lekker achterin. Vandaar opzoek gegaan naar een compacte stationwagon. Gekeken naar de VW Golf, Peugeot 308, Ford Focus etc. Ook naar de Skoda Octavia Combi. In de showroom van S-point zagen we ook de Fabia Combi, en het verschil in ruimte vonden we niet groot. Met name met het Tour-pakket was het een zéér aantrekkelijke aanbieding. Daarna een uitgebreide proefrit gemaakt, en dat beviel uitstekend. Aangezien ik de wagen snel nodig heb, voor eind augustus, gekeken met de verkoper of er wellicht een auto "in de vrije voorraad" was die voldeed aan onze wensen. In week 27 staat er een Lava-blauwe Fabia incl Audiopack-plus met echt reservewiel op de productieplanning met een verwachte levering in week 32, dus mooi op tijd.
Na enig loven en bieden uitgekomen op een mooie prijs.(ruim 1000 euro korting) Of te wel voor nog geen 15000 euro een schitterende complete auto. Ben héél benieuwd...:bye:

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum. Wel grappig dat je gekozen hebt voor Lava blue, daar loopt een ander topic over met een O2.

piair1982

Forumguru
Goede keus! Welkom en gefeliciteerd.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat deze motor perfect is.

Welkom op het forum...je krijgt hier zeker geen spijt van en het is dit jaar een heel scherpe aanbieding in de Tour versie. Heel veel auto voor je geld. Veel plezier ermee.

Ronbe

Senior Member
Goede keus ! Je zal hier geen spijt van krijgen, de TSI motor is een hele fijne motor.
De Tour uitvoering is mooi compleet. Veel plezier !

djmshell

Senior Member
welkom op het forum, mooi complete keus heb je gemaakt met de tour uitvoering.
Succes met wachten.
ben erg benieuwd hoe de kleur is. zoals fabia aangeeft loopt over die kleur al een toppic.

bluskabouter

Forumguru
welkom,
wij hebben een 1.2 77kw besteld in de kleur lava blue.
extra`s naast de tour uitvoering is: p.d.c. reserve wiel,audio plus pakket, dakdragers, instaplijsten en bumperbeschermer.
levering staat voor week 37.
nu rest ons, veel folders kijken en maar wachten.
succes

Pollewop

Forumguru
Bedankt iedereen voor de hartelijke welkoms-woorden. Zodra ik mijn Lava blauwe Fabia heb opgehaald zal ik een "foto trekken" en hem uploaden...:bye:

RefleCs

Forumguru
Zeker weten. Satin Grey is ook zo lastig te fotograferen. Als er bepaald licht opvalt lijkt ie lichter, soms zelfs lijkt ie een iets groene waas te hebben. Erg lastig fotograferen.

piair1982

Forumguru
Mooier dan stormblue. Als die kleur er toen was had ik 'm ook gekozen.
Gefeliciteerd met je aanwinst!

Bovenaan Onderaan