Skoda Fabia Combi 1.2 TSI 63 kW Tour in Lava Blue besteld !

bluskabouter

Forumguru
UP-DATE:

vandaag bericht van de dealer dat "onze" fabia combi is gearriveerd.
na enkele aanpassingen o.a. needle sweep,ramen open/dicht met AB en monteren van hulpveren e.d. wordt hij donderdag 15-09-2011 afgeleverd.

Pollewop

Forumguru
Hoi Bluskabouter,

Alvast veel plezier gewenst met je spik-splinter nieuwe Fabia. Hij/Zij zal zeker bevallen. Ik heb nu zo'n 3000 km erop zitten, en hij/zij rijdt erg lekker... Twee weken geleden verhuist naar Zwitserland, met de Fabia vol geladen geen centje pijn... Ook niet in de bergen... Lekker zuinig ook.. ca. 5,5 l/100 km.

Gr... Pollewop

bluskabouter

Forumguru
nog een nachtje slapen en dan om 13.30 naar de dealer rijden in Haaksbergen om de artic-green fabia II om te ruilen voor onze fabia II combi tour in de kleur lava-bleu.
als ik weer een beetje met beide benen op de grond sta zal ik enkele picture`s schieten en posten.

bluskabouter

Forumguru
donderdag 15-09-2011 j.l. de fabia combi II tour 1.2 tsi opgehaald bij de dealer.
auto was "verborgen"onder een satijnen deken en door de dealer piekfijn afgeleverd.compliment aan martin bos{van huiskes-kokkeler haaksbergen} en zijn mannen.
alle bestelde optie`s waren aanwezig, alleen needle sweep was niet op een legale manier te programmeren.
als extra een mooie tas erbij gekregen in de zelfde kleurstelling als de bekleding.
wat is de kleur {lava bleu} mooi als de zon er op schijnt.
vandaag, vrijdag alweer 400km op de klok gezet, en ik moet zeggen: erg fijne kilometers.
wat rijdt die 1.2 motor soepel en rustig.
met een snelheid van 120 km/u toch gemiddeld 1 op 16.6 kunnen doen en dan is de motor nog niet eens ingereden.
ik post niet zoveel, ben geen "prater",maar wilde deze ervaring toch met jullie delen.

groetjes uut twente

bluskabouter

Forumguru
@plair1982

het viel mij op dat de remklauwen heel dicht{+/- 1cm} van de velg af zit.
heb jij of een ander forumlid met een fabia II dit ook of komt dit alleen voor bij de 15" antares velgen?

b.v.d.

eddy

van_der_P

Senior Member
Gefeliciteerd met de nieuwe Fabia.
Dat van die wielen valt wel mee denk ik. In de winter monteer ik 14" wielen (zijn kleiner dan 15") met winterbanden, en dat past geen enkel probleem.
Deze wielen had ik in 2004 gekocht bij de dealer voor mijn F1 combi, en hebben inmiddels ook al dienst gedaan op de Roomster en nu op de F2 combi.

Pollewop

Forumguru
He' Bluskabouter,

Heel veel plezier met je fraaie Fabia. Die van mij heeft 86 pk en is best vlot, maar met 105 pk ga JIJ zeker als............. de Brandweer.... ;)

gr... Pollewop

piair1982

Forumguru
@ bluskabouter
Daarom past er ook geen 14 inch op jouw 77 kW.
15 inch is minimale grootte ivm grotere remschijven.

Op mijn 63 kW zitten kleinere remschijven... Maar ik vind 14 inch ielig staan. Dus heb ik zomer 16 inch en winter 15 inch.

Heb sinds 'n week 'n F2 met deze mooie apparte kleur. Is inderdaad heel moeilijk te fotograferen. Ben er heel blij mee.

Bovenaan Onderaan