Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb er ook naar gekeken maat 1 van de voorwaarden was dat je in de laatste 4 jaar ongevalvrij was wat ik niet was ... Maar condities waren interessant in vol omnium in ieder geval.
Goedkoper of bij Skoda zelf heb ik niet gevonden maar omwille van die voorwaarde toch bij men eigen verzekeraar terug moeten gaan. Maar volgend jaar kijk ik er terug naar om te veranderen.
Dit is het zoeken echt waard.
Ik had op een gegeven moment een verschil van 400 euro op jaarbasis,voor een full-omnium.
En neen,een RS verzekeren is geen goedkope aangelegenheid.(de tsi althans)
Ja goed zoeken is de moeite zelfs voor de tdi hoor. Nu heb ik via onafhankelijke verzekeraar wel een goeie deal gehad maar Skoda full omnium was wel nog een 150 euro goedkoper op jaarbasis zal mss te maken hebben door wel of niet ongevalvrij laatste jaren.
Bij mijn verzekeraar viel de wagen in sport-klasse (+200pk)
Met gevolg een zeer dure verzekering.
Na het voorleggen van een andere offerte,hebben zij hun prijs ook aangepast.
Goedkoop is mijn omnium echter nog steeds niet.
Heb er ook voor geïnformeerd maar ben toch bij mijn verzekeraar gebleven. Was omtrent dezelfde prijs ( inderdaad duur voor rs tsi).
Skoda Insurance is onderdeel van actel direct en die hebben de reputatie om niet echt vlot mee te werken. Je moet zelf veel ondernemen bij een ongeval.
Is er trouwens iemand die een wecare onderhoudscontract heeft?
mag ik eens vragen wat jullie betalen aan premie voor een full omnium? Ik betaal iets van een €1250 voor mijn 1.4Tsi'tje (omnium, rechtsbijstand en BA). Laagste (zogezegd niet bestaande) bonus malus.
1666 euro hetgeen nu verlaagd is naar 1450 euro.
Ik rij trouwens al meer dan 20 jaar zonder schade.(maw bonus malus 00)
Full-omnium is met vrijstelling 250 euro maar 10% extra uitkering bij total-loss
ja ik zou bij men eigen verzekeraar +- 4000 euro voor men full omnium + BA. bij skoda is dit "maar" 3000 euro ben maar 23 jaar dus alle verzekeringen zijn duur eenmaal
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.