Captain Hook
Forumguru
Wel apart dat VAG/Skoda zelfs meer dieselblokken aanbiedt dan benzine. Terwijl de tendens qua diesel toch wel tanende is... (Volvo anyone?)
Ja maar jij wil altijd de grootste auto van de straat hebben volgens mij!Doe mij de Kodiaq maar hoor al moet ik wel zeggen dat ik het een nette auto vind
Nee hoor er ligt nog een hoop op voorraaf of komt terug uit de VSWel apart dat VAG/Skoda zelfs meer dieselblokken aanbiedt dan benzine. Terwijl de tendens qua diesel toch wel tanende is... (Volvo anyone?)
Dat is inderdaad een mix van dwangneurose en compensatiedrangJa maar jij wil altijd de grootste auto van de straat hebben volgens mij!
Ik vind die sportstoelen wel heel gaaf, hadden ze die maar als optie gehad in de Kodiaq, heel jammer...
Kijk maar eens hoe het bij de RoomsteR en de Yeti nu al zit !!Wat mij opvalt: heeft die middelste zitting van t varioflex systeem geen 3 punts gordel? Of waar hebben ze die verstopt?
Als je Luke Skywalker heet....NICE!!!!!!!
Prachtig digitaal dashboard ook.......
Touche!Als je Luc Skywalker heet....
Vermoed dat het digitale dashbord optioneel zal zijn, of bv alleen leverbaar zal worden op de top versie (style?).Als je Luc Skywalker heet....
zal zowiezo in de style versie worden. Bij de tiguan is het ook enkel bij de highline versie.
Vermoed dat het digitale dashbord optioneel zal zijn, of bv alleen leverbaar zal worden op de top versie (style?).
Bij dergelijke presentaties laat men nooit de basis versie zien....
hier ook hetzelfde. Wagens worden gekozen op basis van de uitstoot. Dienen onder de 105gr uit te stoten. Anders is het dik bijbetalen.Hopelijk is het digitale dashboard ook onderdeel van de Facelift van de Superb in 2018.
Voorzichtig namelijk eens geïnformeerd naar de uitstoot en energielabels van de Karoq maar die gaan naar alle waarschijnlijkheid niet beter worden dan de Ateca en dat betekent dat deze auto in de lease helaas aan mij voorbij gaat......
K#t labels en co2 normen! Karoq kan niet en Superb, die groter en duurder is wel......
Yep......... beperkt de keuze behoorlijk helaas...... bij ons is het niet alleen uitstoot maar ook nog eens A of B labelhier ook hetzelfde. Wagens worden gekozen op basis van de uitstoot. Dienen onder de 105gr uit te stoten. Anders is het dik bijbetalen.
dringend directeur worden héYep......... beperkt de keuze behoorlijk helaas...... bij ons is het niet alleen uitstoot maar ook nog eens A of B label
De label waanzin van Nederland zorgt er voor dat ik geen Karoq kan leasen maar een directeur bij ons wel in een Cayenne Hybrid kan rijden.....