Jorg Edelbloedt
Senior Member
Uit de reactie van Skoda op FB zal de prijs vd Karoq medio oktober bekend worden....
Ik volg jouw redenering. De kleinste SUV zal volgens mij de omvang hebben van de Rapid en dan wat hoger op de pootjes gezet worden. Prijzen zullen daarom waarschijnlijk beginnen bij de prijs van een gemiddelde Rapid-prijs en full-option iets duurder zijn dan de Rapid.Tsja dan zal de Yeti ook wel uit het leverings programma gehaald worden.
En vermoed dat de prijzen gaan uitkomen op bedragen die je nu voor de Yeti betaald.
Zit dan daarna met smart te wachten op de derde en kleinste SUV die dan uiteindelijk ergens in de prijs range van de Fabia / Rapid terecht zal komen lijkt me...
December rond sinterklaas en swarte piet dan weten we het wel en weten de dealers ook wat wel en niet kan.....we gaan het zien
Swarte is anders dan Zwarte en volgens een vriendin uit Suriname dus geoorloofd !!swarte mag niet meer
......de omvang hebben van de Rapid en dan wat hoger op de pootjes gezet worden.
Dat is wel heel hoog...en die staat al zo hoog op z'n pootjes.....
jaja, ik weet het...
skoda Alkmaar bevestigd prijzen begin oktober leverbaar vanaf kerst ongeveer. Digitale cockpit was onduideijk