Seigersbjorn
Senior Member
Wat is een Toyota weer?Of misschien een Toyota C_hr hybride suv, ze geven veel terug en nog eens € 3100 boven op de inruilprijs.
Wat is een Toyota weer?Of misschien een Toyota C_hr hybride suv, ze geven veel terug en nog eens € 3100 boven op de inruilprijs.
Dat is zo'n auto die op duracel batterijen rijd.....Wat is een Toyota weer?
Of misschien een Toyota C_hr hybride suv, ze geven veel terug en nog eens € 3100 boven op de inruilprijs.
Juist! Nu weet ik het weer:Dat is zo'n auto die op duracel batterijen rijd.....
Het is ook niet moeders mooiste.
Ja maar daar kan hij/zij niets aan doen !!Het is ook niet moeders mooiste.
Autoweek zet de instappers van de Kodiaq en de Karoq even naast elkaar vanwege alle gedoe over de identieke instapprijs... Klein beetje appels en peren.
Ik hoop dat je ze niet te eten hoeft te geven want dan zal je nog een flinke pan met eten moeten maken, die meer bevat dan de gamellen bij het leger des heils..wie koopt er nou een kodiaq helemaal kaal,, geen licht metaal en bepaalde zaken die echt nu standaard horen te zijn...
Tsja en toch het blijft Luxe de punten die je opnoemt, ondanks je opgave van redenen.@Japanese-Power Luxe of praktisch?
• Stoelverwarming is een optie op de ActiveStoelverwarming voor mijn pijnlijke rug, en airco om het hoofd weer koel te houden.
Elektrische ramen omdat mijn rug beetje kapot is, automaat idem dito