Klopt, @Japanese Power zo werk het bij de Octavia III ook; Kessy + ouderwetse klapsleutel...... ook een gemiste kans in mijn ogen.Huh @Tuulster , op een eerdere post van je in dit topic zie ik toch degelijk een startknop zitten...
Zou vreemd zijn als hij niet leverbaar zou zijn met Kessy.
Ja, jammer dan komt aan al het speurwerk en gesuggereer een eindAch morgen weten we volgens mij alles van deze kar....
Tsja dat wel, maar dan vinden ze hem weer niet mooi en tegenvallen en weet ik wat...Ja, jammer dan komt aan al het speurwerk en gesuggereer een eind
Eigenlijk idem realiseer ik me, afhankelijk van de uitvoering. Keyless Go maar geen keyless entry. Heb ik op m'n Ambition Business apart erbij moeten nemen. Heb nu al 3 auto's met "Kessy" gehad maar allemaal entry en start ineen. Beetje gemiste kans idd van Skoda.Klopt, Hoe zit dat bij een Kodiaq met Kessy??
Ik heb op mijn Fabia III combi ook Kessy met een klapsleutel. Helaas pindakaasEigenlijk idem realiseer ik me, afhankelijk van de uitvoering. Keyless Go maar geen keyless entry. Heb ik op m'n Ambition Business apart erbij moeten nemen. Heb nu al 3 auto's met "Kessy" gehad maar allemaal entry en start ineen. Beetje gemiste kans idd van Skoda.
Bij onze Kodiaq zoals bij Uw Superb: zonder baard (zie foto 1 bij de post van @Tuulster hiervoor). Je kunt wel een sleutel met baard uit de sleutel schuiven. Zit in de sleutel verstopt voor noodgevallen als de batterij bijvoorbeeld leeg is. Je kunt dan de deur alsnog openen. Het is alleen de vraag hoe je dan de auto start als de batterij leeg is. Mogelijk gaat dat dan via een nfc chip zoals zin de ov-chipkaart of paspoort, dus dat je de sleutel ergens tegen moet houden, bijvoorbeeld de stuurkolom in de buurt van de startknop. Ik zoek dat nog uit.Klopt, @Japanese Power zo werk het bij de Octavia III ook; Kessy + ouderwetse klapsleutel...... ook een gemiste kans in mijn ogen.
Bij de Superb heb ik een mooie sleutel zonder zichtbare baard. Beter!
Hoe zit dat bij een Kodiaq met Kessy??
Eerste foto van binnen! Helaas nog weinig te zien.......
Buiten sportstoelen en een zwarte hemelbekleding!
Bekijk bijlage 59168
http://www.jcnews.ru/news/skoda_karoq_pervyiy_test_drayv_preemnika_yeti/38276
Dynamic stoelen met verstelbare hoofdsteun??!!