Japanese Power
Donateur
Hoeft niet, gewoon je smartphone draaien en voordien de kantelblokkering aanzetten
waarom zouden ze? In benzine zal de 1.5 de meest verkochte worden. Zie maar ook naar de tiguan. 1.4tsi en zwaarder wordt er quasi niet verkocht. Mss die enkelingen, maar skoda zal redeneren:moeten ze maar een kodiaq kopen.Ook geen 1.8 of 2.0 benzine? Lijkt me wel héél beperkt qua aanbod....
Maar wellicht wordt het programma later nog wat aangevuld?Als je diesel wil, geen 4x4 en DSG dan kun je geen Karoq kopen:
Waarom? In de bijtelling maakt het niet meer uit tegenwoordig. Of denk je dat particulieren met name deze auto gaan kiezen met een zuiniger motor?Ik denk dat voor de Nederlandse markt de 1.6 TDI het meest interessant is, zou jammer zijn als deze niet te combineren wordt met DSG, terwijl deze combi gewoon in de rekken ligt ( Octavia)....
Ziet er somber uit
Lekker dan. Dan wordt de keuze bij skoda beperkt wat mij betreftNee, nieuwe 1.5TSI met 150PK is voorlopig top qua benzine. Diesel 1.6(115PK), 2.0 (150 en 190PK)
Ik denk dat de prijs dan nogal hoog gaat uitvallen, waardoor de markt klein wordt, lees mensen voor de kodiak zullen kiezen.Waarom? In de bijtelling maakt het niet meer uit tegenwoordig. Of denk je dat particulieren met name deze auto gaan kiezen met een zuiniger motor?
Dealers weten ook nog niets te meldden betreffende de prijzen.....ach, mag mijn opvolger toch pas medio september/oktober bestellen, hopen dat er DAN iets bekend is.Ja dat kan natuurlijk, ik ken de prijzen niet. En wellicht dat een Karoq met 150 pk ook goed te doen is. Gezien het gewicht
Met een goed volbestelde Karoq 1.6 tdi zit je zo tegen de 40.000 in de Duitse configuratie. Daar heb je ook een hele mooie Superb 1.6tdi voor weet ik uit ervaring.....Ja dat kan natuurlijk, ik ken de prijzen niet. En wellicht dat een Karoq met 150 pk ook goed te doen is. Gezien het gewicht
Maar tja een S3 is inmiddels al weer oude meukMet een goed volbestelde Karoq 1.6 tdi zit je zo tegen de 40.000 in de Duitse configuratie. Daar heb je ook een hele mooie Superb 1.6tdi voor weet ik uit ervaring.....
je vergelijkt dan ook een nieuw model met een "oud" model. Wacht maar tot de nieuwe Superb uitkomt. Dan zal je voor dat geld net de standaard versie hebben.Met een goed volbestelde Karoq 1.6 tdi zit je zo tegen de 40.000 in de Duitse configuratie. Daar heb je ook een hele mooie Superb 1.6tdi voor weet ik uit ervaring.....
Nog maar ns navraag gedaan bij mn dealer, quote hun reactie....
Volgens de minimale informatie wat wij ook nog hebben van de Karoq is dat deze wel leverbaar komt met de 1.6TDI 115pk DSG. Dit is dan een voorwielaandrijving.
Nu nog de prijzen te weten zien te komen...
PON....schiet ns op, ik moet zo gaan bestellen
Schijnt te kloppen. Op site in tsjechie spreken ze over extra uitvoeringen vanaf week 37 2017
(van skoda dtsl forum
37KT / 2017
-1.0 / 85kW TSI DSG
-1.5 / 110kW TSI
-1.6 / 85kW TDI DSG
Q1 / 2018:
-2.0 / 140kW TDI DSG 4x4
-2.0 / TDI 110kW
Q2 / 2018:
-1.5 / 110kW TSI DSG 4x4