Skoda logo badge in zwart?

Joske

Forumguru
Emblemen verwarmen (met haardroger bijvoorbeeld) en vervolgens pasje en/of visdraad er tussen is normaal genoeg om ze los te krijgen.

Zandrijker

Nieuw lid
Vraagje, weet iemand of ik de Skoda logo badge in zwart kan bestellen (of misschien wrappen). De zwarte logo badge zoals die onder de motorkap zit lijkt me mooi op de motorkap en achterklep. Zie foto.
Hoi, deze zwarte logo's zijn te koop op aliexpress.com waar overigens veel voor skoda te koop is en zeer goedkoop. Ik heb daar ook al wat gekocht voor mijn Octavia 1.6 TDI greenline business. Ik hoop dat je daar kunt slagen maar waarschijnlijk gaan ze wel per 4 stuks. Levertijden naar NL is wel lang soms wel 50 dagen. Maar als je geduld hebt loont het de moeite.

Joske

Forumguru
Hoi, deze zwarte logo's zijn te koop op aliexpress.com waar overigens veel voor skoda te koop is en zeer goedkoop. Ik heb daar ook al wat gekocht voor mijn Octavia 1.6 TDI greenline business. Ik hoop dat je daar kunt slagen maar waarschijnlijk gaan ze wel per 4 stuks. Levertijden naar NL is wel lang soms wel 50 dagen. Maar als je geduld hebt loont het de moeite.
je mag je steeds ook voorstellen in het meet-en greet topic, een fotootje van de wagen, iets over jezelf? (bijvoorbeeld, ik zeg zomaar iets: werkzaam bij een reclamebureau ofzo?) ;)

Laatst bewerkt:

Gieliovd

Forumguru
je mag je steeds ook voorstellen in het meet-en greet topic, een fotootje van de wagen, iets over jezelf? (bijvoorbeeld, ik zeg zomaar iets: werkzaam bij een reclamebureau ofzo?) ;)
Haha, reclame voor aliexpress, nou wees daar maar niet bang voor. Dat is een welbekende smeltkroes voor alles wat Made in China is voor 2 kwartjes.

Zandrijker

Nieuw lid
Ik wel, rolgordijn voor achterraam, RvS dorpelstrips, sleutelhanger en nog veel meer. Heeft veel om je skoda op te fraaien. Levertijden zijn wel wat lang maar er wordt altijd geleverd.

blokart

Senior Member
Plastidip hoeft niet mat te blijven er is een extra laag glossifier voor een glanzend effect

Bovenaan Onderaan