Skoda liefhebber 1
Forumguru
Super gaaf! Nu nog een kentekenplaat zonder rommel!
Hoi, deze zwarte logo's zijn te koop op aliexpress.com waar overigens veel voor skoda te koop is en zeer goedkoop. Ik heb daar ook al wat gekocht voor mijn Octavia 1.6 TDI greenline business. Ik hoop dat je daar kunt slagen maar waarschijnlijk gaan ze wel per 4 stuks. Levertijden naar NL is wel lang soms wel 50 dagen. Maar als je geduld hebt loont het de moeite.Vraagje, weet iemand of ik de Skoda logo badge in zwart kan bestellen (of misschien wrappen). De zwarte logo badge zoals die onder de motorkap zit lijkt me mooi op de motorkap en achterklep. Zie foto.
je mag je steeds ook voorstellen in het meet-en greet topic, een fotootje van de wagen, iets over jezelf? (bijvoorbeeld, ik zeg zomaar iets: werkzaam bij een reclamebureau ofzo?)Hoi, deze zwarte logo's zijn te koop op aliexpress.com waar overigens veel voor skoda te koop is en zeer goedkoop. Ik heb daar ook al wat gekocht voor mijn Octavia 1.6 TDI greenline business. Ik hoop dat je daar kunt slagen maar waarschijnlijk gaan ze wel per 4 stuks. Levertijden naar NL is wel lang soms wel 50 dagen. Maar als je geduld hebt loont het de moeite.
Haha, reclame voor aliexpress, nou wees daar maar niet bang voor. Dat is een welbekende smeltkroes voor alles wat Made in China is voor 2 kwartjes.je mag je steeds ook voorstellen in het meet-en greet topic, een fotootje van de wagen, iets over jezelf? (bijvoorbeeld, ik zeg zomaar iets: werkzaam bij een reclamebureau ofzo?)
Wel erg duur.
Ik zal wel een bus plasti-dip kopen voor de mijne.