Skoda logo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jpoers

Lid
Koop dan gewoon geen skoda als je het logo niet vind passen, sjonge zeg.

wees er trots op dat het een skoda is. en het logo is juist super!!!
logo_skoda.jpg

Fabia

† In Memoriam
/forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

DJNeO

Actief lid
Waar gaat deze discussie in hemelsnaam over? Waarom zou deze man zijn logo niet mogen vervangen als hij dat zo graag wilt? wat kan het jullie schelen wat voor een logo op ZIJN auto zit? /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/shocked.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

Waar gaat deze discussie in hemelsnaam over? Waarom zou deze man zijn logo niet mogen vervangen als hij dat zo graag wilt? wat kan het jullie schelen wat voor een logo op ZIJN auto zit? /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/shocked.gif

[/ QUOTE ]Mijn gedacht !

RSlogo

Actief lid
Hallo allemaal,

Wat een discussie over een gek die evt. zijn logo's aanpast.
Ik denk dat 95% van alle Forum bezoekers hun Skoda aangepast hebben, wat is dan nog origineel !!! Je moet gewoon plezier hebben in je wagen / hobby.
/forum/images/graemlins/uitlachen.gif
Trouwens het bovenstaande logo past beter op een wandelstok.

Matra_Murena

Actief lid
Ik zag van het weekeinde in Praag een heel mooi alternatief logo op een Octavia zitten, het L&amp;K logo! Als iemand weet waar deze te krijgen is hoor ik het graag!

leslee

Forumguru
ik denk dat het aanpassen van je skoda juist de auto origineler maakt. uiteindelijk willen de meeste van ons dat, anders zouden we het ook zonder sportvelgen moeten doen. RSlogo wat mij betreft heb je gelijk, ik heb er ook een afdekplaatje van milotec op zitten.

Bijlagen

• 34549-947fabia_achter-med[1].jpg
    34549-947fabia_achter-med[1].jpg
    48,4 KB · Weergaven: 48

Daniel

Lid
Persoonlijke mening:

Ik vind deze auto niet geslaagd,achterlicht units vind IK niet mooi en de uitlaat ook niet.

De velgen vind ik best mooi maar,ze zouden er een stuk mooier onderstaan als je je auto van een verlagingssetje voorziet
xyxthumbs.gif

LenK

Forumguru
Jakkes, die pijp is het ergste maar die wielen staan totaal verkeerd onder de auto en die achterlichten pffft.
Toch liever origineel en saai dan deze wansmaak.

Je koopt tenslotte een auto omdat je weg bent / c.q. goede ervaringen met het merk hebt. Het logo vind ik nou ook niet het allerlelijkste hoor! Ik vind het juist wat hebben
smile.gif
. Modern en klassiek tegelijk. Je hebt tenslotte gekozen voor een Fabia omdat je hem over het algemeen mooi vindt, aan elke auto zit een persoonlijk tintje wat mensen minder mooi vinden!

DeSeum

Nieuw lid
Ik heb bij een concept auto een keer een abstract logo van skoda gezien. Dat lijkt me een goede verbetering.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan