fireben
Forumguru
hahahha ja alleen het logo he de rest is al van de autoBekijk bijlage 56789
Dat je 'm met die tekst achterop durft plaatsen hier............En @fireben juicht meteen dat 'ie 'm ook zo wil.
hahahha ja alleen het logo he de rest is al van de autoBekijk bijlage 56789
Dat je 'm met die tekst achterop durft plaatsen hier............En @fireben juicht meteen dat 'ie 'm ook zo wil.
Op superskoda kun je ze bestellen. €40 volgens mij. Ik heb ook zwarte logo's, maar bij mij zijn ze professioneel gespoten en door de dealer op de auto gezet. Mijn auto is dus afgeleverd met zwarte logo's.Ik ben ook op zoek, hoeveel heb je die zwarte betaald?
Waarom niet?ik heb hem er maar een week op gehad want ik vond het in het echt niet mooi.
Als je goed leest vraagt @Bael om de kosten voor de geheel zwarte logo's.ik heb het over het logo zwart en dan met rood he die verkopen ze niet bij superskoda
Ik vond het persoonlijk gewoon niet mooi, en vond toch een gecustomised oud logo veel stoerder.Waarom niet?
Op superskoda kun je ze bestellen. €40 volgens mij. Ik heb ook zwarte logo's, maar bij mij zijn ze professioneel gespoten en door de dealer op de auto gezet. Mijn auto is dus afgeleverd met zwarte logo's.
deze zou ik willen ik heb al zwart helemaal maar met rood erbij is nog mooier