En ik (bij mijn vorige O2) ook. Klepje was ineens foetsie. Inderdaad: bestellen en spuiten. Heeft lang geduurd destijds. Maar goed, om daatom de hele auto neer te sabelen? Ik vind het nog steeds erg veel value for money.
Dat is niet alles Higgy, nog ff kort dan mn lijstje:
- koppeling is bij 35.000 km vervangen want daar zat speling op.
- turbo was kapot is vervangen
- de lak is zo zacht als je er naar kijkt krast ie al
- de knop van de schakelpook is al vervangen want die was helemaal kaal
- hij kraakt en piept aan alle kanten als je over drempels gaat
- nu dus opeens weer een klepje wat spontaan afbreekt
- het achterraam had opeens een luide suis bij 120 km p/uur (is na veel kit nog niet helemaal weg)
- de windgeluiden op de voorspijl bij 140+ maken me inmiddels horendol
- het soundsystem is perfect maar de deurpanelen e.d. trillen heel irritant mee bij zware bastonen
Maar hij rijdt verder heerlijk. :grin: