Gisteren deze knappe wagen mogen gaan bewonderen op het salon in België , echt top en is zelf een kandidaat opvolger voor mijn huidige Superb !
Van heel het salon vond ik hem zelf de knapste break , de nieuwe styling lijn langs heen de body is duidelijk zichtbaar en ook de achterzijde van de wagen vind ik in het echt top en veel beter dan op foto of zelf in de video's ...
Ruimte zat met nog grotere koffer dan voorheen en binnenin echt klasse zonder veel bling bling
Nu afwachten wat een test rit zal geven of ze aan de geluidsisolatie veel verbeterd hebben en of hij dan op het zelfde niveau als de huidige Superb zit ... de vorige Octavia vind ik echt de luid als je zo veel op de baan zit als ik ... (80.000km/j gemiddeld met soms jaren van meer )
Nu vind ik de nieuwe Octavia zelf perfect staan naast een Audi A4 ... en dan zou ik zelf gaan voor de Octavia ... en niet om de prijs die veel goedkoper is maar echt om de look extern als het interieur en dan nog eens die mega ruimte in zijn klasse ...