Dat ben ik met je eens. Ben er nu achter dat 4-wiel aandrijving geen overbodige luxe is. Daarnaast vind ik de nieuwe Leon Cupra super voor wat betreft het uiterlijk.https://www.skoda.nl/modellen/rs
"De letters in ŠKODA RS staan voor Rally Sport. Deze uitvoeringen staan voor sportiviteit gekoppeld aan ruimte. Hierdoor staan de RS uitvoeringen bekend als atleten voor de sportieve rijder met woon- werkverkeer. Hier wordt de krachtigste motor gekoppeld aan de ruimte en praktische oplossingen die je gewend bent van ŠKODA."
Jammer alleen dat ze niet een 310pk versie leveren in combinatie met 4-wiel aandrijving die wel in de nieuwe Leon Cupra te krijgen is.
https://www.cupraofficial.com/cars/cupra-range/leon-sportstourer/overview.html
Vind dat altijd grappig om dit te lezen. Toen ik mijn vRS had, was geen enkele andere vRS eigenaar overtuigd van het nut van 4wielaandrijving (genoeg verhitte discussies gevoerd hierover). Nu, meer en meer begin je te lezen van vRS eigenaars dat 4wielaandrijving toch wel eens nuttig zou kunnen zijn.Dat ben ik met je eens. Ben er nu achter dat 4-wiel aandrijving geen overbodige luxe is. Daarnaast vind ik de nieuwe Leon Cupra super voor wat betreft het uiterlijk.
Ik kan niet voor een ander spreken maar een vRS met een chip erin krijg je naar mijn mening niet zonder veel wielspin van zijn plek. Maar misschien is dat juist wel wat iemand zoekt in een auto.Vind dat altijd grappig om dit te lezen. Toen ik mijn vRS had, was geen enkele andere vRS eigenaar overtuigd van het nut van 4wielaandrijving (genoeg verhitte discussies gevoerd hierover). Nu, meer en meer begin je te lezen van vRS eigenaars dat 4wielaandrijving toch wel eens nuttig zou kunnen zijn.
Kan er niet inkomen dat iemand wheelspin zoekt in een auto ... niet 100% van je vermogen kunnen gebruiken ... niets voor mij.Ik kan niet voor een ander spreken maar een vRS met een chip erin krijg je naar mijn mening niet zonder veel wielspin van zijn plek. Maar misschien is dat juist wel wat iemand zoekt in een auto.
Ik heb ook gekeken naar de Golf R Variant @philippe bakker alleen de dikke 4 uitlaten en de prijs hebben mij ervan weerhouden.